پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال
سرخط خبرها

حیواناتی با چهره‌های متفاوت

  • کد خبر: ۸۴۷۱۹
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
حیواناتی با چهره‌های متفاوت
زشت‌ترین نه، اما می‌خواهیم درباره عجیب‌ترین چهره‌های حیوانات روی کره زمین بنویسیم. موجوداتی که حداقل از نگاه ما شاید ترکیب نامتعارفی دارند و همین موضوع توجه ما را بیشتر به این موجودات جلب کرده است.

راستگو | شهرآرانیوز؛ اینکه بخواهیم یک «ترین» بچسبانیم کنار اتفاق‌های مختلف شاید جذاب باشد، اما همیشه واقعی نیست، به هرحال برای روشن شدن موضوع شاید بتواند ما را کمک کند. زشت‌ترین نه، اما می‌خواهیم درباره عجیب‌ترین چهره‌های حیوانات روی کره زمین بنویسیم. موجوداتی که حداقل از نگاه ما شاید ترکیب نامتعارفی دارند و همین موضوع توجه ما را بیشتر به این موجودات جلب کرده است.

کرکس کالیفرنیا

رخ کرکس کالیفرنیا یکی از نادرترین پرندگان جهان و بزرگ‌ترین پرنده خشکی آمریکای شمالی است. این پرنده وقتی بر فراز دره‌ها و بیابان‌های ساحل غربی آمریکا در حال پرواز است، بسیار باشکوه به نظر می‌رسد؛ اما از نزدیک ظاهر چندان فتوژنیکی ندارد.

حیواناتی با چهره‌های متفاوتی

گراز زگیل دار

به عنوان عضوی وحشی از خانواده خوک ها، گراز زگیل دار دارای بینی خوکی شکل، عاج‌هایی که از دهان بیرون زده، انحنایی شبیه به زگیل روی صورت و یال‌هایی است که از پشت بدنش سرازیر شده اند. این گراز در واقع دو جفت عاج دارد؛ عاج‌های بالایی از پوزه به صورت نیم دایره بیرون آمده و عاج‌های پایینی در پایه مجموعه دیگر قرار گرفته اند. بدن گراز زگیل دار پوشیده از مو‌های زبر است. سر نامتناسب بزرگ و برآمدگی‌های زگیل شکل روی صورتش که به عنوان محافظ عمل می‌کنند، از مشخصه‌های ظاهری این نوع گراز است.

حیواناتی با چهره‌های متفاوتی

خفاش نعل بینی

خفاش‌های نعل بینی مانند بسیاری از خفاش‌های حشره خوار که از پژواک یابی برای شکار طعمه خود استفاده می‌کنند، صورتی شبیه به گوش دارند. این سازگاری باعث پذیرش بیشتر امواج صوتی در آن‌ها و در نهایت موجب افزایش سرعت پروازشان می‌شود. این خفاش نام خود را از شکل برگ مانند بینی خود گرفته است. قسمت بالایی بینی این خفاش کوچک، نوک تیز و قسمت پایینی آن شبیه نعل اسب است. نعل بینی از این بینی برای تشخیص محیط اطرافش استفاده می‌کند.

حیواناتی با چهره‌های متفاوتی

موش ستاره پوزه

موش ستاره پوزه که عجیب‌ترین بینی را در قلمرو حیوانات دارد، یک جونده کوچک ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری است که در مناطق شمالی کم آب و مرطوب آمریکای شمالی یافت می‌شود. پوزه این حیوان دارای بیش از ۲۵ هزار گیرنده حسی است که به آن کمک می‌کند راه خود را در لانه زیرزمینی اش پیدا کند. وجود این گیرنده‌های حسی، پوزه موش ستاره پوزه را به یکی از حساس‌ترین بینی‌ها در بین حیوانات تبدیل کرده است. این بدان معناست که ستاره پوزه یک شکارچی بسیار موفق است.

حیواناتی با چهره‌های متفاوتی

حباب ماهی

شاید قضاوت درباره ظاهر ماهی‌ها خارج از آب بی انصافی باشد؛ اما حباب ماهی خارج از زیستگاهش بیشتر شبیه یک عروسک حرارت دیده است تا یک موجود زنده. حباب ماهی در اعماق اقیانوس که فشار بسیار زیاد است، زندگی می‌کند و ظاهر ژلاتینی اش به آن اجازه می‌دهد در این عمق شناور بماند.

حیواناتی با چهره‌های متفاوتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->