شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

شکار سارقان شب رو در کوچه پس کوچه‌های مشهد

  • کد خبر: ۸۴۷۲۲
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
شکار سارقان شب رو در کوچه پس کوچه‌های مشهد
جزئیاتی از ۱۸ فقره سرقت که پلیس مشهد ۴ عامل آن را دستگیر کرد.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ هر ۴ نفر جوان بودند. هنوز انگیزه شان مشخص نشده و نیازمند تحقیقات جامع تری هستند. آن‌ها که در ۲ گروه جدا از هم اقدام به سرقت‌های خیابانی می‌کردند با دستور سرهنگ حسین دهقانپور، رئیس پلیس مشهد و تلاش شبانه روزی تیم‌های گشت ۲ کلانتری سجاد و سناباد مشهد، هنگام پرسه زنی در محدوده جرم شناسایی و دستگیر شدند.

آن‌ها تاکنون به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرده اند، اما پلیس معتقد است که احتمالا این افراد راز‌های مخوف دیگری هم در سینه دارند که تحقیقات دراین باره ادامه دارد. اما چگونگی دستگیری این متهمان نیز به اقدام شهروندان باز می‌گردد که پس از سرقت بلافاصله پلیس را در جریان وقوع آن گذاشته و به نوعی مشت سارقان را برای پلیس کرده‌اند.

شیشه شکن‌های ناجوانمرد

اولین پرونده‌ای که در دستور کار پلیس قرار گرفت، مختص سارقانی بود که در حرکتی ناجوانمردانه برای سرقت ضبط و مقادیری وسایل کم اهمیت، شیشه خودرو‌ها را شکسته و دست به سرقت می‌زدند.
تکرار این شگرد کثیف که گزارش‌های آن به پلیس اعلام شده بود، مأموران را متقاعد کرد که این سرقت‌ها از سوی یک سارق یا یک گروه سارق انجام می‌شود. موضوعی که افسران تجسس کلانتری سناباد را به خط مقدم مقابله با این دزد‌ها کشاند.

هم زمان با آغاز تحقیقات درباره این پرونده، فردی شبانه در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کرد که دقایقی قبل، سارقان شیشه خودرواش را شکسته و متواری شده اند. افسران گشت کلانتری سناباد با دریافت این گزارش بلافاصله خود را به محل رساندند و هم زمان با شنیدن اظهارات شاکی که مدعی بود، متهمان ۲ نفر بوده اند، گشت زنی هدفمندی را در منطقه آغاز کردند.

پلیس در این گشت زنی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ مرد جوان به اتهام سرقت شد که با انتقال متهمان به کلانتری و آغاز بازجویی‌های تخصصی نه تنها به جرمشان اعتراف کردند که علاوه بر آن مشخص شد ۱۰ فقره سرقت دیگر نیز با همین شگرد انجام داده اند.

سارقان بولوار سجاد به آزادی نرسیدند

یکی دیگر از پرونده‌های پرتکراری که در روز‌های گذشته شاکیان زیادی داشت، درباره گوشی قاپی از شهروندان بود، موضوعی که رئیس پلیس مشهد، افسران تجسس کلانتری سجاد را مأمور رسیدگی به این پرونده‌ها کرد.
بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که ۲ نفر سوار بر یک موتورسیکلت، با سوءاستفاده از بی احتیاطی شهروندان در استفاده اصولی از گوشی‌های تلفن همراه در خیابان، اقدام به سرقت از آن‌ها کرده اند.

مأموران، گشت هدفمندی را در این باره آغاز کردند که در یکی از کوچه‌های خلوت منطقه سجاد، به حرکت یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین مشکوک شده و آن‌ها را زیر نظر گرفتند، با گذشت زمان و توجه افسران گشت کلانتری به تحرکات این افراد، مأموران مطمئن شدند که با ۲ سارق روبه رو هستند و بلافاصله این افراد را که قصد فرار داشتند پیش از رسیدن به بزرگراه آزادی، دستگیر کردند.
پس از انتقال متهمان به کلانتری و بازجویی از آن ها، متهمان با وجود سرنخ‌های موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به ۱۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->