اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

محمد الهی: الان همه از تلویزیون پشیمان شده‌اند

  • کد خبر: ۸۴۷۶۵
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
محمد الهی: الان همه از تلویزیون پشیمان شده‌اند
محمد الهی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور در سریال «روزگار جوانی» بیان کرد که در ۱۵ ماه اول کرونا بازی نکرده است و حالا برخی از پروژه‌ها را می‌پذیرد.

به گزارش شهرآرانیوز - محمد الهی بازیگر مشهدی سینما و تلویزیون در گفتگویی با خبرگزاری مهر با اشاره به حضور در سریال «روزگار جوانی» گفته است که در ۱۵ ماه اول کرونا بازی نکرده است و حالا برخی از پروژه‌ها را می‌پذیرد.

او که در برخی از قسمت‌های «روزگار جوانی» حضور دارد درباره حضور کمرنگش در سریال‌ها گفته است: «در یک سال اول کرونا من فعالیتی نداشتم و تا زمانیکه در سریال «روزگار جوانی» حضور پیدا کردم در حدود ۱۵ ماه به دلیل کرونا نقشی بازی نکرده بودم.  من دیابت دارم و سعی می‌کنم به گونه‌ای که سلامت خود را حفظ کنم کار‌ها را قبول کنم، به طور مثال پیشنهادی برای حضور در سریال «جیران» حسن فتحی داشتم و حتی روز اول بازی هم که در کاخ گلستان بود حضور داشتم، اما دیگر نرفتم، چون ابتدای کرونا بود و من نگران بودم و کناره‌گیری کردم. با خودم فکر کردم ما بازیگران که همیشه نظر می‌دهیم و نصیحت می‌کنیم که مردم رعایت کنند اگر خودمان رعایت نکنیم خوب نیست.

الهی درباره پذیرفتن بازی در سریال «روزگار جوانی» گفته است: «جان هر آدمی برایش عزیز است و دوست ندارد آن را از دست بدهد با این حال بعد از اینکه چند ماهی گذشت و اصغر توسلی کارگردان هم پیشنهاد بازی در «روزگار جوانی» را داد قبول کردم، چون او کار‌های درخشانی دارد.»

بازیگر مشهدی سینما و تلویزیون درباره سریال‌سازی و رویکرد مدیران صداوسیما هم گفته است: «گاهی کسانی سریال می‌سازند که اصلاً اطلاعی از این حوزه ندارند، بخشی به مدیران ما برمی گردد. برخی مدیران ما خیلی وقت‌ها تخصص ندارند، به طور مثال یک نفر را از شرکت نفت و حوزه‌های کاری غیرمرتبط به عنوان مدیر یک شبکه انتخاب می‌کنند. فکر می‌کنم اگر هر مهره‌ای جای خودش باشد همه چیز درست می‌شود. الان همه از تلویزیون پشیمان شده‌اند و حتی گاهی ما هم با خود فکر می‌کنیم کار تلویزیونی انجام ندهیم، چون سریال‌ها ضعیف است.

الهی در پایان درباره سریال‌های این روزهای تلویزیون هم نظر داده است: «خود من به عنوان یک بازیگر که چهار دهه است کار می‌کنم برخی از این آثار را می‌بینم همه ضعف‌هایش جلوی چشم می‌آید و غصه ام می‌گیرد، مردم هم به دلیل همین ضعف‌ها از تلویزیون زده می‌شوند.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->