تمجید سرمربی پورتو از ستاره ایرانی+ عکس| کونسیسائو: طارمی عالی بود

  • کد خبر: ۸۴۷۷۶
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
تمجید سرمربی پورتو از ستاره ایرانی+ عکس| کونسیسائو: طارمی عالی بود
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از پیروزی مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا از مهدی طارمی تعریف و تمجید کرد و نمایش او را ستود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی طارمی حتی در شبی که موفق به گلزنی نشد هم نمایش تحسین برانگیز داشت به طوری که واکنش سرمربی تیم پورتور را هم برانگیخت و مورد تمجید کونسیسائو قرار گرفت. طارمی در شب پیروزی پورتو موفق شد روی تک گل این تیم اثر مستقیم بگذارد. او در این میدان موقعیت‌های متعددی را برای گلزنی به دست آورد، اما نتوانست درنهایت موفق به گلزنی شود. با این حال حرف‌های کونسیسائو بعد از پیروزی در این بازی درباره مهدی طارمی بسیار قابل توجه است. سرمربی پورتو می‌گوید: من می‌خواهم تمام بازیکنان تیم با اندیشه من بازی کنند. طارمی می‌داند توپی از دستش رفته دیگر برنخواهد گشت و همین باعث می‌شود در بار بعدی تمرکز بیشتری داشته باشد. طارمی خیلی خوب در این مسابقه بازی کرد. متاسفانه امشب نتوانست موقعیت‌های خود را سر و سامان بدهد و به گل آن‌ها را بدل کند.

وی ادامه داد: او امروز کارش را به خوبی و عالی انجام داد و کاملا در خدمت تیم بود. وقتی او به این شکل بازی کند من چیزی جز تعریف نمی‌توانم بگویم.

آمار مهدی طارمی مقابل آث میلان:

کونسیسائو: طارمی عالی بود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->