مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

شهردار مشهد: هر هفته یک پروژه عمرانی افتتاح می شود

  • کد خبر: ۸۴۸۰
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
شهردار مشهد: هر هفته یک پروژه عمرانی افتتاح می شود
محمد رضا کلائی شهردار مشهد، در مراسم افتتاح ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز گفت: سال گذشته اعلام کردیم و برای ما مطلوب بود که هر ماه یک پروژه عمرانی کلنگ زنی و یا افتتاح شوداما اکنون مفتخریم بگوییم که هرهفته یک پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد رضا کلائی شهردار مشهد، در مراسم افتتاح ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز گفت: سال گذشته اعلام کردیم و برای ما مطلوب بود که هر ماه یک پروژه عمرانی کلنگ زنی و یا افتتاح شود اما اکنون مفتخریم بگوییم که هرهفته یک پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی افزود افتتاح پروژه خاقانی آغاز یک پروژه بزرگتر است زیرا در نظر داریم در ۴۲ هکتار از اراضی مجاور این بولوار فضای سبز مناسبی را اجرا کنیم.

 

 

دو ایستگاه دیگر از خط دو قطار شهری مشهد بزودی افتتاح خواهد شد

احمد نوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: طی یک‌ سال گذشته شاهد بازگشایی مسیر محمد آباد، طرق و بسکابادی، افتتاح دور برگردان غیر همسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی، افتتاح ادامه خط دو قطار شهری و چندین پروژه عمرانی بوده ایم. در هفته‌های آینده نیز دو ایستگاه دیگر از خط دو قطار شهری مشهد افتتاح خواهد شد و در حفر تونل خط سه نیز پیشرفت‌های خوبی شده است که این اقدامات قابل تقدیر است.

وی افزود: این پروژه های عمرانی در حالی اجرا شد که در آغاز کار شورای پنجم شهرداری با ۸ هزار میلیارد تومان بدهی روبرو بود و در پرداخت حقوق مشکل داشت. خوشحالیم که پروژهایی را افتتاح می کنیم که در همین دوره کلید خورده و آغاز شده است.

 

افتتاح بولوار خاقانی در راستای پاسخگویی به درخواست های مردمی است

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم افتتاح ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز گفت: اجرای این پروژه یکی از درخواست‌های شهروندان بود که مورد توجه قرار گرفت. پروژه ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز طبق زمانبندی ظرف چهار ماه با هزینه ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود افتتاح این پروژه و بعد از آن چپ گرد شهید ناصری ترافیک میدان جمهوری، بولوار پیروزی و میدان شهید کاوه را کاهش خواهد داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->