فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واریز حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری آغاز شد (۲۸ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۸۱۷
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
  • ۶
واریز حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری آغاز شد (۲۸ مهر ۱۴۰۰)
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق مهرماه یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه بگیر این صندوق پیش از پایان ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح الله شعبانی گفت: با پیگیری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری قابل تقدیر سازمان برنامه و بودجه و اهتمام ویژه دولت به بحث حقوق بازنشستگان، این ماه نیز همانند ماه قبل حقوق بازنشستگان عزیز پیش از پایان ماه و به طور کامل تامین اعتبار و پرداخت شد.

شعبانی افزود: حقوق مهرماه یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ و از ساعتی پیش به تدریج به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اهتمام جدی دولت سیزدهم و پیگیری همکاران صندوق و وزیر محترم رفاه و همکاری سازمان برنامه برای دومین ماه پیاپی حقوق زودتر از پایان ماه واریز می‌شود.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
معلمین بازنشسته ازچشم افتاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
جناب وزیر باسلام وخسته نباشید لطف کرده و معوقات مهرماه سال گذشته بازنشستگان کشوری را ازبابت دادن یک گروه به معلمین که در وقت خودش از بیتدبیری دولت تدبیر پرداخت نشده است ازاینرو از شما بزرگوار ورییس سازمان برنامه وبودجه تقاضامندیم پساز گذشت یکسال این مبلغ ناچیزرا بپردازید
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
مگر حقوق را نمیخواستید بدهید که به عنوان خبر اعلام میکنید متعجبم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
کدوم حقوق ؟مادرم مستمری بگیر هستش ولی هنوز حقوقش پرداخت نشده‌؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
باسلام.
میشه کسی جواب گو باشه ک چرا مستمری اینماه ینی مهرماه 880ت شده.
واقعاخجالت اور نیست
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
دروغ است . من فرهنگی بازنشسته هستم و هنوز پرداخت نشده
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
چراالکی حرف میزنیدکی حقوق تاآخرماه پرداخت کردیدالان 7/8/1400هنوزهواپیمایی پرداختی نکرده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->