نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

اسکوچیچ کاریزما و اقتدار ندارد| قطع همکاری تیم ملی با سرمربی کروات قطعی است؟

  • کد خبر: ۸۵۰۸۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
اسکوچیچ کاریزما و اقتدار ندارد| قطع همکاری تیم ملی با سرمربی کروات قطعی است؟
با اینکه تیم ملی از لحاظ امتیازی وضعیت مناسبی دارد و به احتمال بسیار از گروه صعود خواهد کرد، اما همان طور که از قبل هم پیدا بود، رابطه سرمربی تیم ملی با برخی بازیکنان بزرگ اصلا خوب نیست و بعید است این مربی درتیم ملی دوام داشته باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران شد، بسیاری این انتخاب را ناشی از شتاب زدگی فدراسیون فوتبال دانستند و به شدت نسبت به گزینش این مربی برای تیم ملی واکنش نشان دادند. منتقدان براین باور بودند که اسکوچیچ شاید برای تیم‌های باشگاهی درایران گزینه مناسبی به حساب آید، اما برای تیم ملی ایران کوچک است. البته انتقاد‌ها دانش مربیگری این مربی کروات را نشانه نمی‌گرفت و آنچه سبب می‌شد حضور این مربی در تیم ملی ایران با نقد همراه شود فقدان کاریزمای لازم  وفقدان اقتدار لازم است.

این موضوع به وضوح از رفتاری که برخی بازیکنان با سرمربی تیم ملی می‌کنند، هویدا است. همین اواخر مهدی طارمی جواب اسکوچیچکه به دنبال انتقادها بعد از بازی با امارات از خود دفاع کرده بود را داد تا مشخص شود این مربی جایگاه محکمی میان دانه درشت‌های تیم ملی ندارد.

 انتقاد طارمی از اسکوچیچ که بازتاب جهانی نیز داشت، مسئله تازه‌ای به حساب نمی‌آید و برخی بازیکنان تیم ملی بعد از صعود از مرحله پیش مقدماتی به ادامه حضور اسکوچیچ با تردید نگریسته و حتی در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کردند. 

انتقادهایی که سبب شد در مقطعی رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن کی‌روش باشد اما رقم پیشنهادی این مربی به حدی بالا بود(بیش از 50 میلیارد) که فدراسیون فوتبال خیلی زود عقب نشینی کرد. برخی مسئولان تیم ملی نیز مذاکراتی با علی دایی داشتند اما درنهایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت اسکوچیچ را حفظ کند.

حفظ این مربی(اسکوچیچ) با موفقیت‌هایی به لحاظ امتیازی همراه بوده و بعید است تیم ملی از گروهی که چندان هم سخت و دشوار نیز صعود نکند اما مشکل وقتی گریبان فوتبال ایران را می‌گیرد که تیم ملی وارد کارزار سخت تر جام جهانی شود.

موصوعی که بازیکنان تیم ملی نیز به آن اشاره داشته و براین باورند این مربی کروات از جذبه واثرگذاری لازم بی بهره است و نمی‌تواند از پس تیم ملی برآید.

انتقاد اخیر مهدی طارمی بدون شک تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال را به سمت تغییر سرمربی تیم ملی سوق خواهد داد و این مربی کروات بعید است که آینده‌ای با تیم ملی داشته باشد. خود اسکوچیچ هم از طریق مدیربرنامه‌هایش و برخی افراد در رسانه‌های ایرانی که او را همواره حمایت کرده‌اند به دنبال تیم باشگاهی جدید در فوتبال امارات یا قطر است و به احتمال بسیار زیاد بعد از مشخص شدن وضعیت تیم ملی اسکوچیچ نیز از تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد و مربی جدیدی به کار گرفته می‌شود.

اما سوال مهم تر این است که چه گزینه‌ای جای اسکوچیچ را بگیرد؟! آیا فدراسیون نشین های دوباره سراغ فردی مانند کی‌روش خواهند رفت یا گزینه‌های دم دستی تر مانند علی دایی را پای میزمذاکره خواهند نشاند؟

البته نزدیکان به عزیزی خادم معقتند که او علاقه وافری به کار با مربیان آلمانی دارد و هیچ بعید نیست گزینه بعدی از سرزمین ژرمن ها باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->