معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

FIFA ۲۲ محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان است

  • کد خبر: ۸۵۱۶۶
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
FIFA ۲۲ محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان است
الکترونیک آرتز (Electronic Arts) دستیابی به رکوردی جدید با FIFA ۲۲ را جشن گرفته است چرا که این اثر موفق شده تا به عنوان محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان شناخته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر، تنها ۲۲ روز از انتشار رسمی بازی FIFA ۲۲ می‌گذرد. با این همه، در همین مدت کم این عنوان موفق شده تا به شدت رشد کند و در حال حاضر در بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان با میانگین ۸۹ میلیون مسابقه در روز تجربه می‌شود که رکورد بسیار بزرگی به حساب می‌رود. در حقیقت، FIFA ۲۲ تبدیل به محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان شده است.

آمار‌های بیشتر نشان دهنده‌ی رشد سریع این فرنچایز هستند. در حالت Career Mode، بازی شاهد ۳.۱ میلیون باشگاه سفارشی جدید از طریق Create Your Club است که ۲.۱ میلیون گیمر را به صورت تقریبا مداموم به خود مشغول کرده است. در حالت Pro Clubs این عنوان، بیش از ۵۷.۷ میلیون مسابقه انجام شده و در حدود ۳۲۶ هزار آواتار زن ساخته شده است که رکوردی بی نظیر محسوب می‌شود.

دیوید جکسون (David Jackson)، معاون اصلی برند EA Sports، در ابن رابطه مصاحبه کرد: «رشد بازی سبک ورزشی ما روی تمامی پلتفرم‌ها با سرعت بی سابقه‌ای ادامه دارد و جامعه‌ی فوق العاده‌ی طرفداران این عنوان در سطح گسترده‌ای درگیر تجربه و لذت بردن از حالات مختلف بازی شده‌اند. ما بسیار هیجان زده هستیم که موفق شده‌ایم تا یک تجربه‌ی گسترده و جهانی را در سبک ورزشی به تمام طرفداران خود در سراسر جهان ارائه دهیم.

در کنار صد‌ها شریکی که ما را در این راه همراهی کردند از جمله لیگ برتر، بوندسلیگا (Bundesliga)، لالیگا سانتاندر (LaLiga Santander)، یوفا (UEFA) و بسیاری دیگر، مفتخریم اعلام کنیم که در حال حاضر موفق شده‌ایم تا با خلق یک عنوان لذت بخش و گسترده بیش از ۱۵۰ میلیون گیمر علاقمند به فوتبال را در سراسر جهان راضی نگاه داریم و اجازه دهیم تا هر کسی به تیم مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشد.»

این خبر در بحبوحه‌ی مذاکرات فیفا و کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شده است. این دو شرکت در حال حاضر در تلاش برای مذاکره بر سر معامله‌ای هستند که آینده‌ی این سری بازی را رقم خواهد زد. البته، لازم به ذکر است که بر طبق اخبار منتشر شده، روند مذاکرات بین این دو به خوبی پیش نرفته و حدود دو سال است که حال مذاکره هستند.

فیفا قبلاً اشاره کرده است که آن‌ها قصد دارند موقعیت تجاری و سیاست جدیدی را در میان بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی اتخاذ کنند. این سازمان قبلاً آشکارا اعلام کرده است که برای دستیابی به این هدف با ناشران مختلفی در حال بحث و مذاکره هستند. در حال حاضر، سرنوشت سری موفق FIFA در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که مذاکرات بین فیفا و الکترونیک آرتز چگونه پیش خواهد رفت.

عنوان FIFA ۲۲ در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی (استدیا، اوریجین و استیم) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. نسخه‌ی legacy edition این عنوان نیز روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع: گیم فا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->