حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخشش ۳ ستاره و ثبت نخستین پیروزی آویژه صنعت پارسا

  • کد خبر: ۸۵۲۲۹
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
درخشش ۳ ستاره و ثبت نخستین پیروزی آویژه صنعت پارسا
لیگ برتر بسکتبال برای نماینده مشهد با پیروزی برابر اکسون آغاز شد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد در نخستین گام از لیگ برتر بسکتبال توانست با نتیجه ۶۸‌بر‌۶۰ مقابل اکسون به برتری برسد و فصل را با پیروزی آغاز کند. شاگردان نبوژا کنزویچ که در گام اول با بدشانسی رو‌به‌رو شدند و به سبب مثبت‌شدن تست کرونای ۵ بازیکن مس رفسنجان نتوانستند بازی هفته اول خود را برابر این تیم برگزار کنند، در گام دوم و در اولین نمایش لیگ‌برتری فصل جاری خود توانستند به یک پیروزی دل‌چسب مقابل رقیب سنتی دو‌سه فصل گذشته خود در لیگ برتر دست یابند. پیروزی نماینده مشهد در این بازی چند نکته ویژه داشت؛ از بازگشت به بازی بد تا درخشش ۵ ستاره چند ستاره!

خواب غفلت در کوآرتر اول

تیم تهرانی اکسون در بازی نخست خود توانسته بود ۷۶‌بر‌۷۱ از سد صنایع هرمزگان بگذرد؛ پیروزی که علاوه بر بالا‌بردن روحیه تیمی آن‌ها، مردان اکسون را در شرایط مسابقه قرار داده، اما بازی نخست آویژه‌ای‌ها مقابل مس رفسنجان لغو شده بود. شاید به‌همین‌خاطر بود که شاگردان سرمربی صرب تیم مشهد در کوآرتر اول چندان شاداب بازی نکردند و نتیجه را ۲۱‌بر‌۱۵ به حریف واگذار کردند. اختلاف شش‌امتیازی که کمی هواداران مشهدی را نگران کرد، اما در ادامه و در ۳ کوآرتر بعدی، مشهدی‌ها به خود آمدند و توانستند یکی پس از دیگری، امتیاز‌های از‌دست‌رفته را جبران کنند و آب رفته را به جوی بازگردانند.

۳ کوآرتر برتری

آویژه در کوآرتر دوم ۲۲‌بر‌۱۹ به پیروزی رسید تا نیمه نخست را با ۳‌امتیاز اختلاف به رختکن برود. مردان خراسانی در شروع نیمه دوم و در کوآرتر سوم با تکیه بر ۲ ستاره خارجی خود نبض بازی را به دست گرفتند. برتری ۱۹‌بر‌۱۲ در این کوآرتر تا حد زیادی نتیجه بازی را مشخص کرد. با‌وجود‌این در کوآرتر چهارم مشهدی‌ها یک ستاره دیگر هم داشتند و آن هم کسی نبود جز نوید خواجی‌زاده!

بازیکن مشهدی که بعد از ۲ سال دوری از این تیم و حضور در شیمیدر دوباره به مشهد آمده بود تا ناجی تیمش باشد. خواجی‌زاده و آویژه در این کوآرتر هم از حریف برتر بودند و نتیجه نهایی کوآرتر را ۱۲‌بر‌۸ به سود خود به پایان بردند تا در‌نهایت این تیم مشهد باشد که با ۳ کوآرتر برتری در‌برابر تنها یک کوآرتر برتری اکسون، برنده این بازی سخت شود.

ستاره‌های خارجی و یک ستاره بومی

لوکا انجوسیج و برایان استار، بازیکنان صربستانی و آمریکایی آویژه، در این بازی به‌ترتیب ۱۴‌و‌۱۲‌امتیاز برای تیمشان به دست آوردند. ۲ ستاره خارجی که ۲۶‌امتیاز تیمشان را دشت کردند تا بعد از یک بازیکن بومی در جایگاه دوم و سوم امتیازآورترین بازیکنان تیم مشهد باشند؛ اما ستاره بومی که ۲۱‌امتیاز برای تیم مشهد به دست آورد تا امتیازآورترین بازیکن میدان باشد، کسی نبود جز نوید خواجی‌زاده. خواجی‌زاده در ریباند هم ۶ عملکرد موفق داشت و بعد از هم‌تیمی‌اش مهران طاهری که ۱۵ ریباند موفق داشت، در جایگاه دوم جدول اعداد و آمار این بازی قرار گرفت. خواجی‌زاده در پاس منجر به امتیاز هم ۳ اقدام مؤثر داشت که در‌این‌زمینه هم در جایگاه دوم بازیکنان تیم آویژه‌صنعت پارسا مشهد قرار داشت.

هفته سخت، پیش‌روی پارسا

دیدار‌های هفته سوم و چهارم لیگ برتر بسکتبال از گروه «ب» هم آخر همین هفته برگزار می‌شود و طبق برنامه، آویژه‌صنعت پارسا مشهد ابتدا باید روز جمعه مقابل رعد پدافند هوایی به میدان برود و سپس ۲ روز بعد برابر مهرام صف‌آرایی کند؛ دیدار‌هایی که هر کدام سختی خاص خود را دارد، اما بر کسی پوشیده نیست که برتری احتمالی آویژه مقابل تیم نظامی رعد محتمل است و تکلیف دیدار این تیم با مهرام در هاله‌ای از ابهام است. تیمی که همیشه مدعی قهرمانی بوده و هست و آویژه هم در سال‌های گذشته همیشه مقابل این تیم مشکل داشته است؛ ۲‌دیداری که هفته‌ای سخت را پیش‌روی پارسا قرار داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->