بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد
سرخط خبرها

خط یک مترو را تا بهشت  رضا امتداد دهید

  • کد خبر: ۸۵۲۹
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱
خط یک مترو را تا بهشت  رضا امتداد دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

قطارشهری
۱۵۸...۰۹۳۶ اتصال مترو به فرودگاه انتقال سریع مسافران به فرودگاه است، اما در حقیقت قطار هر ۲۰ دقیقه به فرودگاه می‌رود! طبیعتا مسافری که تازه از راه رسیده است نمی‌تواند تا این حد منتظر بماند؛ بنابراین از خودرو شخصی استفاده می‌کند. از سوی دیگر پیشنهاد می‌شود باتوجه به اینکه ممکن است فرودگاه به جای دیگری منتقل شود، خط یک مترو را تا بهشت رضا ادامه دهید.
بازار
۸۵۱...۰۹۳۶ مالکان محترم لطفا این قدر مستأجران را اذیت نکنید، به خدا قیامتی در کار است، عدالت خدا هم هست و در همین دنیا هم عدالتش را برای من و شما اجرا می‌کند؛ پس هنگام افزایش بهای اجاره انصاف را رعایت کنید.
شهروند- در بولوار شهید هنرور یک نانوایی سنگک آزادپز هست که چند ماه به علت نداشتن آرد تعطیل شده بود. با اینکه بیشتر از یک ماه است دوباره آغاز به فعالیت کرده، باز هم مشکل آرد دارد. لطفا مسئولان محترم رسیدگی کنند.
شهروند- امروز تنقلات را فقط می‌شود تماشا کرد، چون خیلی گران شده اند و خیلی‌ها توان خریدشان را ندارند.
بهزیستی
۰۹۳۰...۰۹۱۵ پسر ده ساله من اوتیسم دارد و مشکلاتش و مخفی بودن این مشکلات، هرروز باعث رنج او در مدرسه عادی می‌شود.‌ای کاش مسئولان ما از اتاق‌های دربسته شان بیرون بیایند و به وظایف خود عمل کنند تا حق امثال بچه‌های من ضایع نشود.
شهرداری
۴۴۵...۰۹۳۰ جناب آقای مهندس فرقانی، شهردار محترم منطقه ۳، چرا زمین چمن مصنوعی خیابان رسالت ۸۱ نور ندارد؟
۲۴۸...۰۹۱۵ مدیریت محترم خدمات شهری شهرداری منطقه ۳، پل‌های احداث شده بر روی جدول‌های فرعی‌های خیابان عبادی ۷۳، چون کوچه فاطمیه ۲۲ و ۲۴ و حدفاصل فاطمیه ۱۸ و ۲۰، همچنین نبش فاطمیه ۳، ۹، ۱۱، ۱۴ و... هیچ یک استاندارد نیستند و آب گرفتگی ایجاد می‌کنند.
شهروند- نمی‌دانم پیام دادن فایده‌ای دارد یا نه، ولی امیدوارم این پیام فقط به چاپ شدن ساده ختم نشود و رسیدگی هم بشود. کوچه دانشگاه یک، بعد از خیابان توحید، یکی از کوچه‌های قدیمی شهر است که ساکنانش خانواده‌های اصیلی هستند و ساختمان هایش بیشتر بافت سنتی دارند. این کوچه اصلا آسفالت خوبی ندارد و بار‌ها افراد، به ویژه سالخورده ها، به دلیل ناهمواری زمین خورده اند. همچنین این کوچه به پارکینگی رایگان برای ارباب رجوع شهرداری، شورای شهر و خود روزنامه شهرآرا تبدیل شده و عبور و مرور را برای ساکنان سخت کرده است. حتی ساکنان نمی‌توانند خودرو‌های خود را به راحتی از کوچه عبور دهند و مشکل دارند. مشکل دیگر این کوچه وجود حدود ۱۰ خانه خالی از سکنه است که به محل تجمع زباله‌ها تبدیل شده است. این‌ها همه زندگی را برای ساکنان سخت کرده است. قرار نیست همه کوچه‌های تمیز و مرتب فقط در بالای شهر باشد، ما مرکز نشینان هم شهروند همین شهر هستیم. گاهی فکر می‌کنیم شاید بهتر بود در این کوچه الیت اجرا و درآمدش صرف کوچه می‌شد. این کمترین کاری است که می‌توانند برایمان انجام دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->