امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ام جی‌موتورز از کراس‌اوور برقی Marvel R Electric رونمایی کرد

  • کد خبر: ۸۵۳۳۰
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
ام جی‌موتورز از کراس‌اوور برقی Marvel R Electric رونمایی کرد
یکی از خودروساز‌های مطرح در رقابت جهانی، ام جی‌موتورز است که با عرضه کراس‌اوور برقی Marvel R Electric قصد دارد سهم خود را از بازار اروپا افزایش دهد. این کراس‌اوور نسخه بازطراحی‌شده از روی Marvel X بوده و در ۳ مدل کامفورت، لاکشری و پرفورمنس به فروش خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی مخربی که گرم شدن کره زمین به دنبال دارد، باعث شده است خیلی از کشور‌های دنیا به دنبال کم کردن یا حذف استفاده از سوخت‌های فسیلی بروند، سیاستی که باعث شده است بسیاری از کشور‌های اروپایی به دنبال حذف خودرو‌های بنزینی در سال‌های آینده حرکت کنند. به دنبال این سیاست، خودروساز‌ها هم بیش از قبل به تولید مدل‌های الکتریکی علاقه‌مند شده‌اند و رقابتی بزرگ در این زمینه شکل گرفته است.

یکی از خودروساز‌های مطرح در این رقابت جهانی، ام جی‌موتورز است که با عرضه کراس‌اوور برقی Marvel R Electric قصد دارد سهم خود را از بازار اروپا افزایش دهد. این کراس‌اوور نسخه بازطراحی‌شده از روی Marvel X بوده و در ۳ مدل کامفورت، لاکشری و پرفورمنس به فروش خواهد رسید.

۲ مدل کامفورت و لاکشری به یک پیش‌رانه دوموتوره مجهز هستند. این موتور‌ها روی محور عقب قرار دارند و می‌توانند در مجموع ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند. با اتکا به این پیش‌رانه Marvel R Electric صفر تا صد را در عرض ۷.۹ ثانیه طی کند و قادر است نهایت سرعت خود را به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

اما مدل پرفورمنس قدرتمندتر و به پیشرانه سه‌موتوره مجهز است. این ۳ موتور با همکاری هم ۲۸۴ اسب بخار قدرت و ۶۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند و در عرض ۴.۹ ثانیه سرعت Marvel R Electric را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسانند. حداکثر سرعت این مدل هم ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.
هر ۳ مدل ارائه‌شده در اروپا دارای باتری هفتادکیلووات‌ساعتی هستند. با اتکا به این باتری، امکان پیمایش مسافتی برابر با ۴۰۲ کیلومتر برای نسخه‌های دوموتوره وجود دارد. این رقم برای نسخه سه‌موتوره یا همان پرفورمنس برابر با ۳۷۰ کیلومتر است. به گفته ام‌جی‌موتورز، پک باتری Marvel R Electric از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ۴۳ دقیقه اتصال به شارژر، میزان شارژ آن از ۵ به ۸۰ درصد می‌رسد.

جالب‌ترین ویژگی کابین Marvel R Electric نمایشگر بزرگ ۱۹.۴ اینچی است که داشبورد را به کنسول میانی متصل می‌کند. این نمایشگر عظیم به سیستم اینفوتینمنت اختصاصی ام‎‌جی با نام iSmart مجهز است و پشتیبانی از اپل‌کارپلی، اندرویداتو و خدمات وب آمازون از مشخصات کلیدی آن هستند. یک نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی هم وظیفه ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده را در پشت فرمان بر عهده دارد.

ام‌جی Marvel R Electric از لحاظ تجهیزات دست‌پر وارد میدان می‌شود. برخی تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع دوناحیه‌ای، ۴ پورت یواس‌بی، سانروف پانورامیک و روکش چرم. در مدل لاکشری و پرفورمنس، مواردی مثل دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی، گرم‌کن صندلی و سیستم صوتی با کیفیت Bose به فهرست اضافه می‌شود. این کراس‌اوور برقی به سامانه ایمنی MG Pilot نیز تجهیز شده است که دربردارنده ۱۴ سیستم کمک رانندگی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->