حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پشت پرده برکناری مهاجری و آغاز به کار میثاقیان در شهرخودرو!

  • کد خبر: ۸۵۳۵۵
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
پشت پرده برکناری مهاجری و آغاز به کار میثاقیان در شهرخودرو!
در روز تزریق پول به اردوگاه شهرخودرو در کادر فنی مشهدی‌ها زلزله شد و میثاقیان به شکلی عجیب جای مهاجری را گرفت.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ اردوگاه نماینده فوتبال مشهد این‌روز‌ها آبستن حوادث عجیب‌و‌غریبی است. بعد از حضور‌نیافتن تیم فوتبال شهرخودرو در رفسنجان و لغو دیدار هفته دوم این تیم در لیگ برتر مقابل مس این شهر، اوضاع در این باشگاه بحرانی‌تر شد و بازیکنان، حاضر به حضور در تمرینات نشدند؛ مشکلی که گویا کلید حلش فقط و فقط پول بود و بس.

با‌این‌همه روز گذشته از این باشگاه خبر رسید که ۱۰‌درصد قرارداد بازیکنان توسط مدیران باشگاه پرداخت شده است. خبری که انتظار می‌رفت آرامش را به اردوگاه این تیم بازگرداند، اما در ادامه و خیلی زود خبری دیگر بار دیگر دریای شهرخودرو را طوفانی کرد!

خبر استعفای محمدرضا مهاجری از هدایت این تیم و نشستن اکبر میثاقیان به‌جای او روی نیمکت عنابی‌ها، آن‌قدر عجیب بود که بار دیگر معادلات پیرامون این باشگاه را به هم ریخت و حالا باید دید آیا در جلسه تمرینی امروز و با حضور اکبر میثاقیان، آرامش به اردوگاه تنهانماینده مشهد در لیگ برتر فوتبال باز‌خواهد گشت یا خیر. از گوشه‌کنار خبر می‌رسد حالا ادامه همکاری دستیاران مهاجری در هاله‌ای از ابهام است و نشستن میثاقیان روی نیمکت این تیم مشهدی ممکن است همه‌چیز را دوباره دستخوش تغییر کند. این وسط حلقه مفقود‌شده ماجرا عدم پرداخت مطالبات کوزین و همچنان بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات باشگاه است.

۱۰‌درصد پرداختی روز گذشته به بازیکنان چیزی بالغ‌بر ۲‌میلیارد تومان شده است که می‌شد همین پول به زخم کوزین زده شود و پنجره تیم باز شود. اما فشار بازیکنان، اعتصاب و غیبت در دیدار مقابل مس رفسنجان، مدیران شهرخودرو را به این واداشت تا فعلا در معادله اهم و مهم، اهم را بر پرداخت ۱۰‌درصد قرارداد بازیکنان قرار دهند؛ مُسکّنی که شاید فعلا مرهمی بر زخم‌های شهرخودرو باشد، اما بی‌تردید بعد از پایان دیدار‌های ملی آبان‌ماه در مقدماتی جام‌جهانی و با شروع دوباره لیگ برتر می‌تواند همه‌چیز را تحت‌تأثیر قرار دهد.

در‌این‌میان یک واهمه جدی هم برای مدیران شهرخودرو وجود دارد که طبق قرارداد و بند توافقی پرداخت ۱۵‌درصد از کل رقم قرارداد پیش از شروع فصل، ممکن است بازیکنان این تیم را که گویی از‌همه‌جهت رفتار و سکناتشان خط دهی می‌شود، وسوسه کند تا باز هم علم طغیان بردارند! باید منتظر نشست و دید در روز‌های آینده کشتی شهرخودرو در تندباد حوادث با چه اتفاقات دیگری رو‌به‌رو خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->