بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر
سرخط خبرها

جنجال در تمرین شهرخودرو با حضور همزمان میثاقیان و مهاجری + ویدئو

  • کد خبر: ۸۵۳۸۰
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
جنجال در تمرین شهرخودرو با حضور همزمان میثاقیان و مهاجری + ویدئو
اکبر میثاقیان و مهاجری امروز به صورت همزمان در تمرین شهرخودرو (پدیده) حضور یافتند. با وجود ۲ مربی هم بازیکنان تیم شهرخودرو اعتصاب خود را نشکستند و حاضر به تمرین نشدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، وضعیت تیم مشهدی لیگ برتر هر روز عجیب‌تر می‌شود. در شرایطی که قرار بود تمرین امروز تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه امام رضا برگزار شود اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد.

در تمرین امروز ۳۰-۴۰ نفر از هواداران پدیده با حضور در محل تمرین علیه مدیران این باشگاه شعار دادند. در ادامه دستیاران مهاجری هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند که همین موضوع حواشی بیشتری ایجاد کرد.

نکته جالب توجه اینکه با وجود ۲ مربی هم بازیکنان تیم شهرخودرو اعتصاب خود را نشکستند و حاضر به تمرین نشدند.

همزمان با حضور بازیکنان در محل تمرین آن‌ها با سید مهدی سید صالحی جر و بحث کرده که همین موضوع باعث ناراحتی مدیر تیم پدیده می‌شود. سید صالحی بعد از این اتفاقات اعلام کرد که دیگر کاری به پدیده ندارد و از این تیم جدا می‌شود.

بازیکنان شهرخودرو که حسابی از مدیر تیم خود شاکی هستند، معتقدند او با بازیکنان روراست نبوده و بارها به همه توهین کرده است.

رضا مهاجری که شب گذشته جای خود را به اکبر میثاقیان داده است امروز در محل تمرین این تیم حاضر و با اکبر میثاقیان رو به رو شد. میثاقیان به محض دیدن مهاجری خطاب به وی گفت: مگر من چه کاری کردم که از من گله داری؟ چرا باید در رسانه علیه من حرف بزنی؟ مهاجری در پاسخ گفت: به جان پسرم اگر فرد دیگری جای تو بود اجازه نمی‌دادم پایش را در اینجا بگذارد. اگر کسی این کار را می‌کرد قلم پایش را می‌شکستم!

در ادامه مهاجری با بازیکنان پدیده صحبت کرد و خطاب به آن‌ها گفت:امیر حسین کریمی با دندان ورم کرده و بقیه بچه‌ها با پای مصدوم بازی کرد. حسام پورهاشم با مصدومیت ۹۰ دقیقه برای ما بازی کرد. اینکه بگویند بچه‌ها کم فروشی کردند بی انصافی است. ما فقط امروز مربی نشده ایم، پنجره باشگاه بسته شده، ولی یک نفر از باشگاه نگفته حال شما چطور است؟

تعدادی از هواداران پدیده خطاب به میثاقیان گفتند حمیداوی دروغ می‌گوید و ما ۲ سال است با او جنگ داریم، اما میثاقیان اعلام کرد من از چیزی خبر ندارم.

بعد از صحبت‌های هواداران و مهاجری و میثاقیان بازیکنان تیم پدیده در حمایت از مهاجری و در اعتراض به معمایی مدیرعامل این باشگاه و سید صالحی محل تمرین این تیم را ترک کردند.

 

ویدیو میثاقیان و مهاجری در تمرین شهرخودرو 

 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->