معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

اختلال و قطعی پمپ بنزین ها تا چه زمانی ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۸۵۴۰۰
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
  • ۱
اختلال و قطعی پمپ بنزین ها تا چه زمانی ادامه دارد؟
سخنگوی شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در تلاشیم تا مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت هر چه سریع تر رفع شود تا امکان دریافت بنزین به نرخ یارانه ای نیز فراهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اکنون ۴۰ درصد از جایگاه‌های سوخت کشور به صورت دستی به مدار فعالیت بازگشته‌اند.

در این جایگاه‌ها امکان عرضه بنزین و گازوئیل به نرخ دوم و قیمت آزاد وجود دارد.

در تلاشیم تا مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت هر چه سریع تر رفع شود تا امکان دریافت بنزین به نرخ یارانه ای نیز فراهم شود.

 

آغاز سوخت گیری بدون کارت سوخت در بسیاری از جایگاه های سوخت

کارشناسان جایگاه سوخت بیشتر پمپ های جایگاه ها را بصورت آفلاین یا دستی کردند تا مردم بتواند بدون مشکل و بدون کارت سوخت سوختگیری کنند.

 

حل مشکل سوخت رسانی تا ظهر فردا چهارشنبه ۵ آبان

سالاری‌نسب، مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

بعد از اتفاقی که در سیستم سوخت رسانی افتاد، بلافاصله مدیریت بحران در مجموع پالایشگاه‌ها شکل گرفت و بعد از بررسی روش‌های مختلف، مقرر شد مجرای عرضه به صورت دستی انجام شود.

هم اکنون حدود ۵۰ درصد جایگاه‌ها وارد مدار سوخت رسانی دستی شده اند و در برخی از جایگاه‌ها امکان عرضه سوخت با کارت فراهم شده است.

نیرو‌های ما در سراسر کشور در تلاش برای رفع مشکل سامانه سوخت هستند و پیش بینی می‌شود تا ظهر فردا مشکل سوخت رسانی حل شود./باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد خانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
واقعا آیا چنان سیستم زیر بنائی نرم افزاری و یا سخت افزاری کشور سست هست که براحتی یک نمک به حرامی بتونه یک سیستم رو از ریشه منهدم و میلیون ها نفر رو سرگردان بکنه، آیا یک متخصصی در کشور ۸۵ میلیونی پیدا نمیشه خارج از دایره احزاب سیاسی که سرتاپا شعار و گزافه گوئی هستند و اصلا کار کردن بلد نیستن، در این مواقع وارد میدان بشه و فورا با بهره گیری از فن آوری مربوطه این مشکل را حل کنه و بهتر از این هم آیا نمیشه کاری بکنین هرگز چنین چیز خطرناکی اتفاق نیافته ؟ بخدا مایه تاسف هستش که این همه موجبات نارضایتی مردم رو فراهم می سازین و رهبر عزیزمان را ناراحت می کنید و مردم شریف را هم واقعا نا امید میکنین.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->