نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نوبت به اعتراض زنان بسکتبال رسید

  • کد خبر: ۸۵۴۰۶
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
نوبت به اعتراض زنان بسکتبال رسید
مژگان خدادادی نسبت به خط خوردنش از تیم ملی بسکتبال زنان واکنش نشان داد.

سعیده فتحی|شهرآرانیوز، فهرست ۱۲ نفره نهایی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران منتشر شد و مژگان خدادادی بزرگترین غایب این لیست بود. ستاره تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان هم با انتشار پستی در اینستاگرام به خط خوردنش از تیم ملی و نوع انتخاب بازیکنان واکنش نشان داد.

مژگان خدادادی در بخشی از پست خود نوشته است: «هرگز در بسکتبال وابسته یا سرسپرده کسی نشدم.
انتخاب‌هایی که مبنا و اساس ندارند انتخاب‌هایی که بدون معیار و خارج از چارچوب صورت می‌گیرد. نه ملاک عمل مهم است نه سلامت جسمانی. نه آمار لیگ، نه توانمندی مهم نیست بهترین باشی یا بدترین مهم این است در خدمت مربی تیم ملی در تیم باشگاهی او باشی»

در بخش دیگری از این پست می‌خوانیم: «وقتی در جریان اردوی تیم ملی، قرارداد باشگاهی منعقد می‌شود، نباید بیش از این انتظار اجرای قوانین درست را داشته باشی. این داستان امروز من نیست بلکه قصه تمام ملی‌پوشان شهرستانی است که حقشان بار‌ها و بار‌ها تصییع شده و پایمال گشته. اما روی سخنم با مربیان تیم ملی است؛ که اگر به بازیکنی باور و اعتقاد ندارید، از ابتدا شفاف باشید و تیم منتخب خود را دعوت کنید.»

بعد از اتفاقاتی که در تیم ملی مردان رخ داد و چند بازیکن لب به سخن گشوده و نسبت به رفتار‌های مهران شاهین طبع معترض شدند حالا نوبت به زنان ملی پوش رسیده و گویی همان اتفاقات در تیم ملی زنان هم رخ داده که صدای برخی از آن‌ها هم درآمده است.

محمد جمشیدی و بهنام یخچالی از جمله بازیکنانی بودند که به طور مستقیم به مذاکرات مهران شاهین طبع در اردو‌های تیم ملی برای بستن قرارداد بازیکنان با تیم شیمیدر اشاره کرده و در مصاحبه‌های خود مطرح کردند که حتی بخاطر قبول نکردن پیشنهاد سرمربی، رفتار او با این بازیکنان تغییر کرده بود.

حالا مژگان خدادادی بازیکن باتجربه هم پرده از همان اتفاقات در تیم ملی زنان برمی دارد و می‌گوید در اردو‌های تیم ملی قرارداد باشگاهی بسته می‌شود! این روز‌ها حرف و حدیث پیرامون تیم ملی زنان زیاد است، از اینکه فقط ۲ تیم در تیم ملی سهم دارند و در واقع این تیم شده منتخب بازیکنان شیمیدر و اکسون گرفته تا دعوت از دختر نایب رئیس!
متاسفانه تجربه ثابت کرده که خصومت‌های شخصی اکثر مربیان ایرانی در انتخاب بازیکنان تیم ملی تاثیرگذار است و آن‌ها نمی‌توانند با بستن چشم خود بر روی روابطی که در گذشته داشته اند بازیکنان را انتخاب کنند و شایسته سالاری در مورد برخی صدق نمی کند.

ما بار‌ها به این نکته در گذشته اشاره کرده بودیم که حضور همزمان مربیان تیم ملی در باشگاه‌ها چنین حواشی را هم به همراه خواهد داشت، اما گویی برای فدراسیون اهمیت ندارند که اگر داشت رئیس فدراسیون سر حرف خود می‌ماند و اجازه نمی‌داد سرمربیان تیم ملی در باشگاه‌ها فعالیت داشته باشند. حالا آقای طباطبایی تحویل بگیرد که بعد از آقایان نوبت به اعتراض زنان رسید!

با این شرایط الان در بخش مردان هر اتفاقی که برای مهرام در لیگ برتر بیفتد به مصطفی هاشمی که همزمان سرمربی تیم ملی هم هست ربط خواهند داد و برای شیمیدر هم در بخش زنان با وجود شایسته متشرعی اینگونه خواهد بود و نه تنها تیم ملی بلکه این دو باشگاه هم آسیب خواهند دید و ای کاش فدراسیون قبل از اینکه چنین حواشی به وجود بیاید برای آن‌ها راه چاره‌ای می‌اندیشید.

البته مربیانی هم که حاضر باشند قید لیگ برتر و قرارداد‌های چند صد میلیون تومانی را بزنند بسیار اندک است شاید هم اصلا نباشد و برای همین هم فدراسیون ترجیح داده با آن‌ها سازش کند، اما با این روش و سیاستی که برخی از مربیان در پیش گرفته اند بدون شک تیم‌های ملی آسیب خواهند دید همان گونه که زمان شاهین طبع شاهد آن بودیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->