حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرسپولیس در برابر نساجی قائمشهر| نخستین حضور شاگردان گل‌محمدی در آزادی

  • کد خبر: ۸۵۴۶۹
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
پرسپولیس در برابر نساجی قائمشهر| نخستین حضور شاگردان گل‌محمدی در آزادی
امروز پرسپولیس به مصاف تیمی می‌رود که همیشه در تهران بازنده بوده است.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ آخرین بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز در اراک و تهران برگزار خواهند شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای باقی‌ماندن در کورس بالانشینان باید از نساجی در ورزشگاه آزادی پذیرایی کنند و رسول خطیبی هم که هفته اول از مشهد یک‌امتیاز دشت کرده، باید از تیم زخم‌خورده فولاد میزبانی کند.

تلاش پرسپولیس برای بالانشینی

پرسپولیس لیگ بیست‌و‌یکم را نیز مقتدرانه شروع کرد و با زدن ۳ گل به فولاد خوزستان نشان داد که در این لیگ هم مدعی قهرمانی است و می‌خواهد دبل‌هت‌تریک کند. نساجی مازندران، اما با تداوم ساکت الهامی روی نیمکتش، تیمی منسجم‌تر از گذشته است که شکست‌دادن آن راحت نخواهد بود. پرسپولیس برای این بازی هم برد فولاد و هم باخت آسیایی به الهلال را فراموش کرده است و قطعا ۳ امتیاز بازی خانگی را می‌خواهد تا از جمع مدعیان سنتی قهرمانی مثل استقلال و سپاهان عقب نماند.

نساجی اگر بتواند از قرمزپوشان تهرانی امتیاز بگیرد، باعث خوش‌حالی دیگر‌بالانشینان جدول خواهد شد. پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی در بازی‌های خانگی تیم ترسناکی محسوب می‌شود. سرخ‌پوشان در تمام ۹ دیدار قبلی خود در لیگ برتر که میزبان بوده‌اند، دست‌پر زمین را ترک کرده‌اند.

پرسپولیسی‌ها می‌توانند در این مسابقه از بیشتر مهره‌های تأثیرگذار خود بهره ببرند، ضمن اینکه ابراهیمی، مدافع این تیم، که با نظر گل‌محمدی از تیم کنار گذاشته شده بود، می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی مورد‌استفاده قرار بگیرد. نساجی با‌وجود تمام مشکلاتی که دارد، امیدوار است با هدایت الهامی و رهبری مسعود شجاعی، کاپیتان پیشین تیم ملی، برابر قهرمان ۵ دوره گذشته لیگ برتر نمایش درخشانی را ارائه کند. قضاوت این دیدار برعهده امیر عرب‌براقی خواهد بود، محمد‌جواد مداح، امیر‌محمد داوود‌زاده و حسین زمانی نیز به عرب‌براقی در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

ورزشگاه خوش‌یمن آزادی

پرسپولیس در ۳ فصل اخیر مقابل نساجی همواره در ورزشگاه آزادی به برتری دست پیدا کرده است. این هفتمین تقابل پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر است که باید در ورزشگاه آزادی به انجام برسد.

در ۶ رویارویی پیشین ۳ برد برای نماینده پایتخت و ۳ تساوی به دست آمده و نساجی در رسیدن به پیروزی تا‌به‌حال ناکام مانده است. فرمول جالب این مسابقه، ثبت همه برد‌های پرسپولیس در دیدار‌های خانگی و به‌دست‌آمدن هر ۳ تساوی در دیدار‌هایی که نساجی میزبانی را به عهده داشته، بوده است. در لیگ هجدهم پرسپولیس ابتدا با نتیجه ۲‌بر ۱ در ورزشگاه آزادی تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده نساجی را از پیش‌رو برداشت.

در جدال برگشت، اما نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به دست آمد. نوزدهمین دوره لیگ برتر در‌حالی پیگیری شد که سرخ‌پوشان تهرانی ابتدا در تهران با یک گل به پیروزی رسیدند، اما در دیدار برگشت باز هم تن به تساوی ۱ بر ۱ دادند و امتیازات تقسیم شد. دیدار رفت ۲ تیم در بیستمین دوره لیگ برتر با تساوی در ورزشگاه شهید وطنی مازندران خاتمه یافت، اما در بازی برگشت این مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود که با ۲ گل از سد نماینده شهر خسته گذشت.

حسینی: خوش‌حالم که مسعود خداحافظی نکرد

شاید یکی از جذابیت‌های مسابقه امروز، جدال سید جلال حسینی و مسعود شجاعی، کاپیتان‌های ۲ تیم باشد. کاپیتان سرخ‌پوشان درباره رویارویی دوباره‌اش با شجاعی گفت: اول باید بگویم که خیلی خوش‌حال شدم که مسعود شجاعی از فوتبال خداحافظی نکرد و تصمیم گرفت ادامه دهد. او یک فوتبالیست فوق‌العاده فنی و رفیقی خوب و دوست‌داشتنی است. من و مسعود از سال‌۱۳۸۳ در تیم سایپا هم‌بازی بودیم و در ادامه در تیم ملی رابطه ما صمیمی‌تر شد. او جزو بازیکنان زحمتکش و پرتلاش فوتبال ایران است که کیفیت خود را حفظ کرده است. خوش‌حالم تصمیم گرفت باز هم فوتبال‌دوستان را با تکنیک ناب خودش به وجد بیاورد.

جدال ناکامان هفته اول

در دیگر‌بازی این هفته نیز آلومینیوم اراک در دیداری خانگی مقابل فولاد‌خوزستان قرار خواهد گرفت. آلومینیوم پس از یک فصل حضور در لیگ برتر اکنون آماده است تا با هدایت خطیبی که این تیم را از لیگ دسته‌اول به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران رساند، نتیجه‌ای بهتر از یازدهمی فصل گذشته را تجربه کند. شاگردان خطیبی پس از تساوی برابر پدیده در مشهد، در دومین بازی شان میزبان فولاد خوزستان هستند که هفته نخست پس از ۹۱۷ روز در یک دیدار خانگی بیش از یک گل دریافت کرد و با نتیجه ۳‌بر ۱ مغلوب پرسپولیس شد.

فولادی‌ها بعد از ۲۳ماه در اهواز متحمل شکست شدند تا اولین تجربه حضور ویسی روی نیمکت خوزستانی‌ها در لیگ برتر با شکست همراه شود. بازی‌های فولاد و آلومینیوم در فصل گذشته بسیار بی‌رمق و به دور از سطح استاندارد برگزار شد و هیچ گلی را در تقابل این ۲ تیم شاهد نبودیم. فولادی‌ها بر‌خلاف بازی‌های خانگی در دیدار‌های خارج‌از‌خانه عملکرد خوبی نداشته‌اند. از آخرین برد خارج‌از‌خانه فولاد در لیگ برتر (برد ۱ بر ۰ مقابل ماشین‌سازی)، حدود ۸‌ماه می‌گذرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->