توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

اولین تصویر از محسن تنابنده در فیلم جدید هومن سیدی + اطلاعاتی جدید از «جنگ جهانی سوم»

  • کد خبر: ۸۵۴۹۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
اولین تصویر از محسن تنابنده در فیلم جدید هومن سیدی + اطلاعاتی جدید از «جنگ جهانی سوم»
هومن سیدی بعد از تجربه موفق در شبکه نمایش خانگی با سریال «قورباغه» تولید یک فیلم متفاوت با بازی محسن تنابنده را آغاز کرده است. به تازگی اطلاعاتی تازه از داستان، عوامل و بازیگران این فیلم منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - هومن سیدی بعد از تجربه موفق در شبکه نمایش خانگی با سریال «قورباغه» تولید یک فیلم متفاوت با بازی محسن تنابنده را آغاز کرده است. به تازگی اطلاعاتی جدید از داستان، عوامل و بازیگران این فیلم منتشر شده است.

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم»، به نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی این روز‌ها در شمال کشور در حال فیلمبرداری است. این اولین تجربه تهیه‌کنندگی هومن سیدی است و محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگران آن هستند.

اولین تصویر از محسن تنابنده در فیلم جدید هومن سیدی + اطلاعاتی جدید از «جنگ جهانی سوم»

«جنگ جهانی سوم» اولین همکاری محسن تنابنده و هومن سیدی است. در واقع تنابنده تنها بازیگر شناخته‌شده و ستاره فیلم سیدی است که با یک بازی متفاوت در نقشی سخت به هنرنمایی پرداخته است.  سیدی مثل پروژه‌های دیگرش این‌بار هم سراغ بازیگرانی جدید و نوظهور رفته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم...»

پیمان شادمان‌فر در پنجمین همکاری‌اش با هومن سیدی، مدیر فیلمبرداری «جنگ جهانی سوم» است. این دو پیش از این در سریال «قورباغه» و فیلم‌های «اعترافات ذهن خطرناک من»، «خشم و هیاهو»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» همکاری کرده بودند. مهران ملکوتی، مدیر صدابرداری و محسن نصرالهی، طراح صحنه فیلم هستند. ملکوتی و نصرالهی هم پیش از این در تولید فیلم‌هایی «مغز‌های کوچک زنگ‌زده»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و همچنین سریال «قورباغه» سیدی را همراهی کرده‌اند.

الهام معین (طراح لباس)، فواد بوربور (مدیر تولید)، مهدی صیاد ( طراح گریم)، حسین خضوعی (دستیار اول کارگردان) رسول حسینی( برنامه‌ریز)، ایمان کرمیان( جلوه‌های ویژه میدانی)، فرید ناصرفصیحی (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای) و امید صالحی (عکاس) از عوامل دیگر فیلم جدید سیدی هستند.

«نماوا» برای اولین‌بار سرمایه‌گذار یک فیلم سینمایی شده است تا تجربه موفق همکاری با سیدی در سریال «قورباغه» را در سینما تکرار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->