کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

نگاهی به آمار ژستد، بازیکن جدید استقلال

  • کد خبر: ۸۵۵۰۸
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
نگاهی به آمار ژستد، بازیکن جدید استقلال
رودی ژستد را باید بازیکن جدید استقلال نامید. او نیز به مانند کوین یامگا فرانسوی است، اما اصالتی بنینی دارد و برای تیم ملی این کشور نیز به میدان رفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرانجام رودی ژستد، مهاجم ۳۳ ساله فرانسوی به ایران آمد تا قراردادش را با استقلال منعقد کند. گفته می‌شود شرط عقد قرارداد این بازیکن با استقلال موفقیت در تست‌های پزشکی بود و به همین خاطر او امروز در مجموعه پزشکی ورزشی ایفمارک حضور پیدا کرد. قرار است جواب تست پزشکی ژستد به زودی به دست مسئولان باشگاه استقلال برسد و این بازیکن که بعید است مشکل خاصی داشته باشد، قراردادش را امضا خواهد کرد. مهاجم فرانسوی بعد از کوین یامگا دومین بازیکن خارجی آبی‌ها در لیگ بیست و یکم محسوب خواهد شد. با توجه به حضور این بازیکن در استقلال، لیست این باشگاه نیز پر شده است.

بیوگرفی ژستد

متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۸۸

ملیت: فرانسه - بنین

قد: ۱/۹۳

تیم‌های سابق:

متز، کان، کاردیف سیتی، بلکبرن، استون ویلا، میدلزبورو، ملبورن ویکتوری و پانتولیکوس یونان

ژستد دوران بازی خود را از تیم پایه متز آغاز کرد. این بازیکن پس از دو سال حضور در متز فرانسه، به صورت قرضی راهی تیم کان شد و دوباره به متز بازگشت و بعد از یک فصل حضور مجدد در این تیم، راهی چمپیون‌شیپ انگلیس شد و پس از گذراندن دو فصل درخشان با بلکبرن، راهی استون ویلا شد تا بازی در لیگ برتر را هم تجربه کند.

بعد از دو فصل بازی در ویلا، ژستد در چمپیون‌شیپ دوران بازی خود را ادامه داد و دوره‌ای کوتاه را هم در لیگ برتر استرالیا گذراند.

ژستد فصل جدید را هم در لیگ یونان با گلزنی آغاز کرده است.

ژستد سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۹ سال فرانسه را در کارنامه خود دارد و با این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۰۷ به نیمه‌نهایی هم رسید، اما تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی مغلوب اسپانیای قهرمان شد. او در رده بزرگسالان برای تیم ملی بنین به میدان رفته است.

بنابر اطلاعات مندرج در هواسکورد، نقاط قوت ژستد توانایی فوق العاده در تمام کنندگی و پیروزی در دوئل‌های رودرروست.

فصل ۱۵-۲۰۱۴ بهترین فصل فوتبالی ژستد محسوب می‌شود که که او موفق شد در لیگ فیزیکی چمپیون‌شیپ در ۳۹ مسابقه، ۲۰ گل به ثمر برساند و این آمار درخشان باعث حضور او در لیگ برتر شد.

رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را هم دارد، اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

حالا باید دید این بازیکن که مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته و در 33 سالگی به سرمی‌برد آیا قابلیت گلزنی در خط حمله استقلال و لیگ ایران را خواهد داشت یا خیر؟! نگاهی به آمار گلزنی ژستد در سال‌های اخیر نشان می‌دهد این بازیکن چندان در گلزنی موفق نبوده است.

ژستد از سال 2015 تا کنون تنها 21 گل به ثمر رسانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->