سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

اعتراض به حقوق‌ و دستمزد‌ها در سال ۱۴۰۱ | درخواست بازنشستگان از رئیسی برای افزایش حقوق

  • کد خبر: ۸۵۸۷۶
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
  • ۱
اعتراض به حقوق‌ و دستمزد‌ها در سال ۱۴۰۱ | درخواست بازنشستگان از رئیسی برای افزایش حقوق
شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری در کارزاری خطاب به رئیس‌جمهوری خواستار افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، متن این کارزار شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری خطاب به «ابراهیم رئیسی» به این شرح است:

در ابتدا به رسم ادب و در کمال فروتنی و تواضع، حضور پربرکت جنابعالی را بر مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران ارج می‌نهیم. زمانی که حضرتعالی با شعارِ مردم‌داری، ظلم‌ستیزی و با رویکرد عدالت‌محوری و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم مظلوم و نجیب ایران، پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشتید، بارقه‌ای از امید، در دل‌های مردم ایران، خاصه قشر ضعیف جامعه روشن شد.

چندی پیش در کمال ناباوری زمزمه‌های افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشور در سال ۱۴۰۱ توسط برخی مسئولان ذی‌ربط در رسانه‌های جمعی مطرح و این امر موجب یأس و ناامیدی در قشر حقوق‌بگیران، شاغلان و بازنشستگان لشکری و کشوری شد.

حضرتعالی برخاسته از میان مردم رنج‌کشیده و ستم‌دیده این کشور هستید و بی‌شک درد این‌گونه افراد جامعه را بهتر از سایر افراد درک می‌کنید. درحال‌حاضر قشر عظیم حقوق‌بگیر، با تورم سرسام‌آور و کمرشکن قادر به گذراندن زندگی خویش نیستند و هر لحظه بیشتر در گرداب فقر و فلاکت فرو می‌روند.

در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و دولت محترم، امیدواریم با تدبیر، درایت و حسن نیتی که در حضرتعالی مبرهن است، ترتیبی اتخاذ فرمایید که ضریب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ مطابق با ضریب افزایش واقعی نرخ تورم تعیین شود.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
بله آقای رییسی شما قول دادید بنده هم و اقوامم رو برای رای به شما آوردم و اعتماد کردم ، خواهشا اعتماد عموم مردم رو به حرفتون برنگردونید ، همه خواستار حقوق بر اساس تحریمیم چون چند ساله حداقلی افزایش یافت به طوری که حقوق بنده امسال با ضریب محاسباتی رشد دلار و طلا میبایست ماهیانه ۴۸ میلیون تومان باشد اما اکنون تنها ۷ میلیون تومان در ماه هست که رقم ناچیزیست در اجاره ها و هزینه های گران قیمت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->