چند انگلیسی در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند؟ احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است
سرخط خبرها
امین محمدزاده در نخستین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی استان خراسان رضوی:

حضور قطعی و مؤثر ما در انتخابات به معنای نادیده گرفتن مشکلات مردم ، چالشها و ناکارآمدیهای فعلی نیست

  • کد خبر: ۸۵۹۶
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
حضور قطعی و مؤثر ما در انتخابات به معنای نادیده گرفتن مشکلات مردم ، چالشها و ناکارآمدیهای فعلی نیست
نخستین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی خراسان رضوی بعد از کنگره با حضور ۴۰ نفر از فعالان حزب و پیام صوتی دکتر منتجب نیا رئیس هیأت مؤسس حزب جمعه شب ۱۳۹۸/۸/۱۷برگزار گردید.

به گزارش شهرآرانیوز، آقایان خوش نیت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار مشهد و عضو انجمن اسلامی معلمان ، مهندس کاملان دبیر انجمن اسلامی مهندسان ایران شاخه خراسان و مشاور مدیر کل کار رفاه و تعاون استان خراسان ، مهندس ناصر طلوع دبیر حزب توسعه ایران شاخه خراسان ، رضائیان فعال سیاسی اصلاح طلب استان ، آریانی دبیر حزب وحدت و همکاری ملی ، حجه الاسلام و المسلمین حسینی مازندرانی فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در جلسه ضمن بیان تبریک افتتاح حزب از تلاش‌های آقای محمدزاده تشکر و انتخاب ایشان به عنوان عضو شورای مرکزی حزب و دبیر استان را تبریک گفتند و به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با ضرورت فعالیت حزبی حرفه ای پرداختند .


حسین امینی استاندار اسبق سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد دکتر روحانی در خراسان نیز در پیامی برگزاری کنگره حزب ، انتخاب محمدزاده به عنوان عضو شورای مرکزی حزب و دبیر استان تبریک گفت و برای دکتر منتجب نیا و اعضای حزب جمهوریت آرزوی مؤفقیت نمود .

ذوالفقاری عضو شورای مرکزی حزب و دبیر حزب در خراسان شمالی نیز به بیان آسیب های فعالیتهای حزبی و لزوم رعایت اصول کار حزبی توسط تمام اعضا پرداخت .

حسین مسلمان عضو شورای مرکزی حزب نیز با اشاره به برگزاری این جلسه در منطقه حاشیه شهر مشهد توجه ویژه حزب جمهوریت به طبقات حاشیه شهر را مهم و استراتژیک ارزیابی نمود .

مهندس ساعدی مهندس ایزانلو از خراسان شمالی و دکتر باهنر عضو فعال ستاد نخبگان خراسان نیز در این جلسه حضور داشتند .

محمدزاده حضور مؤثر و قطعی در انتخابات مجلس را به معنای نادیده گرفتن و عدم توجه به ناکآرامدی ها ، مشکلات و نارضایتی های مردم ندانست و اظهار داشت بهترین راه افزایش کارآمدی نظام و پیگیری مطالبات مردم فعالیت حرفه ای احزاب است . وی خاطر نشان ساخت ضمن رعایت استقلال حزبی ، حزب جمهوریت تعامل مثبتی را با دیگر احزاب اصلاح طلب خواهد داشت.

حیدر خوش نیت معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد نیز در این جلسه گفت: برای تحقق جمهوریت نظام اسلامی راهی جز حمایت و تقویت واقعی و عملی تحزب نداریم .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->