نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شهرخودرو روی دور باخت| عاقبت پنجره بسته!

  • کد خبر: ۸۵۹۸۰
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
شهرخودرو روی دور باخت| عاقبت پنجره بسته!
شهرخودرو امتیازات ارزشمند یک بازی خانگی دیگر را از دست داد تا یک قدم دیگر به بحران بزرگ نزدیک شود.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ نماینده استانمان در لیگ‌برتر فوتبال در دومین بازی خانگی‌اش بازنده از زمین خارج شد تا این‌گونه بهای سنگین یک هفته اعتصاب و بحران را بدهد. نفت‌مسجدسلیمان که دیروز با یک‌گل پیروز شد و شادمان به شهرش برگشت، تیمی نبود که شهرخودرو در برابر آن محکوم به شکست باشد، اما بی‌تمرینی و بی‌سروسامانی تیم در یک هفته گذشته آشکارا تأثیرش را روی تیم گذاشته بود و غیر از بحث‌های تاکتیکی، ضعف بدنی بیشتر بازیکنان کاملا به چشم آمد. در چنین شرایطی فراز کمالوند باهوش‌تر از آن بود که قدر این موقعیت را نداند و از همان شروع بازی با پرس سنگین و سرعت‌دادن به بازی، خط دفاع شهرخودرو را بار‌ها آماج حملات تیمش قرار داد.

حملات پردامنه نفتی‌ها که می‌خواستند در نیمه اول کار را تمام کنند، با دفاع مطلق مشهدی‌ها و اندکی خوش‌شانسی به نتیجه‌ای نرسید، اما معلوم بود تحمل این فشار در ۴۵ دقیقه دوم کار سخت‌تری خواهد بود؛ اتفاقی که دقیقا افتاد و شهرخودرو در بدترین لحظات بازی و در شرایطی که می‌رفت از این بازی جان سالم به در ببرد، روی یک ارسال و یک ضربه سر تسلیم حریف جنوبی‌اش شد.

این‌همه درحالی بود که شاگردان میثاقیان نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردند و بعد از دریافت گل در ۱۰ دقیقه پایانی بازی فشار زیادی روی دروازه نفتی‌ها آوردند، اما درنهایت نتواستند از این بازی جان سالم به در ببرند. با شکست در این بازی خانگی شهرخودرو با همان تک امتیازی که از بازی نخست خود گرفته است به جایگاه دوازدهم جدول سقوط کرد. این تیم حالا تنها تیم تک امتیازی لیگ بیست و یکم است.

امتیازاتی که به‌سادگی از دست رفت

شهرخودرو تاکنون که هفته سوم لیگ را پشت‌سر می‌گذاریم، فقط یک‌امتیاز گرفته و این درحالی است که اگر شرایط عادی بود، شاید این تیم حالا در بدبینانه‌ترین حالت ۶ امتیاز داشت. ۲ بازی خانگی این تیم برابر آلومینیوم اراک و همین نفت می‌توانست ۲ پیروزی آسان برای نماینده شهرمان داشته باشد، اما حالا دستاوردی به‌جز هیچ نداشته است. حتی بازی با مس کرمان باتوجه‌به اینکه در ابتدای فصل هستیم و تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند، می‌توانست برای شهرخودرو امتیازآور باشد، اما حالا از این ۳ بازی به‌نسبت آسان فقط یک‌امتیاز به شهرخودرو رسیده و این درحالی است که بازی‌های بسیار دشواری در انتظار نماینده بحران‌زده استانمان است. در ۷ هفته پایانی، رقابت‌هایی بی‌نهایت سخت در انتظار شهرخودروست و امتیاز ازدست‌دادن در این‌گونه بازی‌ها، قطعا کار تنها نماینده استانمان را در لیگ امسال سخت‌تر می‌کند.

از شائبه کم‌کاری بازیکنان تا شایعه تحولات دوباره مدیریتی

شهرخودرو دیروز باخت و این اتفاق پیش‌بینی می‌شد، اما وضعیت این تیم همچنان پیش‌بینی‌ناپذیر است. سیر تحولات عجیب‌وغریب در باشگاه شهرخودرو ادامه دارد و با اینکه به‌نظر می‌رسید با بازگشت بازیکنان به تمرین و شکستن اعتصابشان وضعیت رو به بهبود است، ظاهرا این قصه سر دراز دارد. دیروز بعد از بازی شایعه بازپس‌گیری تیم از فرهاد حمیدوای در ورزشگاه گوش‌به‌گوش می‌چرخید و این شایعه آن‌چنان قوی بود که مطمئن نیستیم اکنون که شما این گزارش را می‌خوانید، اتفاق نیفتاده باشد!

شنیده‌ها حاکی از این است که افشین داوری، مدیرکل ورزش‌وجوانان استان، که یکی از تماشاگران ویژه بازی بود، درحال انجام مقدمات انتقال این تیم به یک مجموعه اقتصادی دیگر است. اینکه این ماجرا چقدر واقعیت دارد و جزئیات آن چیست، موضوعی است که هنوز نقطه ابهام زیادی دارد، اما اگر واقعیت داشته باشد، معنایش چیزی نیست به‌جز زلزله‌ای دیگر در تیمی که تا امروز روی آرامش و ثبات را ندیده است.

شایعه تغییرات مدیریتی درحالی دیروز در سکو‌های ورزشگاه امام‌رضا (ع) شنیده شد که نمایش برخی بازیکنان شائبه کم‌کاری آنان را هم به راه انداخت. کاملا مشخص بود بازیکنان بعد از یک‌هفته بی‌تمرینی و جنگ اعصاب در وضعیت خوبی قرار ندارند، اما کم نبودند صحنه‌هایی که این شایعه را تقویت می‌کرد. گمانی که اثبات آن دشوار است، ولی وقتی تیمی مریض باشد و تا گردن در بحران فرورفته باشد، هر اتفاقی ممکن است.

تعریف فراز از شرایط شهرخودرو!

شهرخودرویی‌ها نشست خبری پس از بازی را همان‌طور که قبلا تهدید کرده بودند، تحریم کردند، اما فراز کمالوند جلسه خبرسازی با خبرنگاران داشت. مربی همیشه جنجالی فوتبال ایران شرایط تیمش را اسفناک خواند و با مقایسه اوضاع نفت مسجد سلیمان با شهرخودرو گفت: شهرخودرو باوجود این‌همه اعتصاب و حاشیه، باز ۱۰ درصد قرارداد بازیکنانش را داده است، اما بازیکنان ما یک ریال دریافتی نداشته‌اند.

کمالوند افزود: ما فیزیوتراپ و پزشک نداریم و کادرفنی‌مان به‌دلیل بی‌پولی تکمیل نشده است. سرمربی نفت با بحرانی خواندن شرایط تیمش و توصیف‌کردن آن به وضعیتی بدتر از شهرخودرو، مدیران باشگاه را تهدید به کناره‌گیری کرد و گفت: تا چهارشنبه به آن‌ها وقت می‌دهم به خواسته‌هایم عمل کنند و به بازیکنان پول بدهند، وگرنه تیم را رها می‌کنم و می‌روم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->