فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است
سرخط خبرها

خانه استاد مشکاتیان در نیشابور آتش گرفت + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۸۶۰۱۳
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
خانه استاد مشکاتیان در نیشابور آتش گرفت + فیلم و عکس
رئیس آتش نشانی و خدمات آنش نشانی نیشابور از وقوع آتش سوزی در خانه قدیمی استاد پرویز مشکاتیان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در خصوص این حادثه به صداوسیما گفت: آتش سوزی منزل قدیمی از ساختمان‌های قدیمی و میراث فرهنگی شهر ساعت ۷ و ۵۸ دقیقه، صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید صفادل به محل اعزام شدند.

سید مهدی حسینی افزود: با توجه به حساسیت این بنا تلاش بر این بود که خاموش کردن آتش با کمترین خسارت صورت پذیرد، اما متاسفانه با توجه به اینکه آتش به چوب‌های سقف و ایزوگام پشت بام سرایت کرده بود به راحتی خاموش نشد.

وی گفت: در این حادثه با این که از دو تانکر پشتیبانی آب برای اطفای حریق استفاده شد، اما با توجه به قدیمی بودن سازه و آبی که برای اطفای حریق استفاده شده بود خطر ریزش ساختمان بسیار زیاد است.

خانه استاد مشکاتیان در نیشابور آتش گرفت + فیلم و عکس
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: از کارشناسان عمران شهرداری و همچنین کارشناسان میراث فرهنگی خواسته شد که با حضور در محل درباره ماندن و یا تخریب ساختمان تصمیم گیری شود.

سید مهدی حسینی افزود: مقدار خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

استاد پرویز مشکاتیان، از برترین نوازندگان موسیقی اصیل ایرانی به شمار می‌رود که منزل پدری اش در خیابان نگارستان نیشابور به ثبت ملی رسیده بود.

ویدئو | آتش‌سوزی در خانه تاریخی استاد پرویز مشکاتیان
 
منزل پدری استاد پرویز مشکاتیان با حدود ۷۰ سال قدمت در خیابان بعثت نیشابور واقع شده که حدود یکسال قبل، بخش زیادی از آن توسط پیمانکاری که منزل را از ورثه خریداری کرده بود، علیرغم مخالفت اداره میراث فرهنگی، تخریب شد اما با دخالت مسولان مربوطه و رسانه ها، کار تخریب ساختمان متوقف و منزل مذکور به همان صورت نیمه ویران، رها شده بود.
 
ویدئو | به بهانه آتش سوزی منزل استاد مشکاتیان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->