نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پورتو پشت طارمی درآمد| حمایت کونسیسائو از لژیونر ایرانی

  • کد خبر: ۸۶۲۷۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
پورتو پشت طارمی درآمد| حمایت کونسیسائو از لژیونر ایرانی
حمایت تمام‌قد کونسیسائو و بازیکنان از ستاره ایرانی تیمشان نشان می‌دهد که طارمی حسابی جای خود را در این تیم باز کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پورتو پس از صحبت‌های کونسیسائو به حمایت شدید از ستاره کشورمان پرداخت و نسبت به «آزار رسانه‌ای» برای طارمی صحبت کرد. شنبه‌شب در شهرآورد پورتو، تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی مقابل بواویشتا به برتری ۴‌بر ۱ رسید و به صدر جدول چسبید. در این مسابقه طارمی گل نزد، ولی با پاس‌گل‌هایش یکی از ستاره‌های برتر زمین نام گرفت.

البته این تنها‌اتفاق مهم بازی نبود و طارمی به‌خاطر صحبت‌های سرخیو کونسیسائو، سوژه اصلی رسانه‌های پرتغال نام گرفت. کونسیسائو پس از بازی از چرایی تعویض‌شدن طارمی گفت و از این صحبت کرد که داوران خطا‌های روی طارمی را سوت نمی‌زنند، چون دچار حمله رسانه‌ای شده‌اند.

حمایت تمام‌قد کونسیسائو از طارمی

سرخیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از مسابقه با توندلا گفت: طارمی بسیار انسان صادقی است. او در مواجهه با کارش، هم‌تیمی‌هایش، حریفانش و داوران کاملا راستگو‌ست. تصویری غلط از او ساخته شده است و او هر بازی عذرخواهی می‌کند. وی ادامه داد: تصویری غلط از مهدی طارمی ساخته‌اند؛ چیزی که برایم کاملا مسخره و غیرقابل‌پذیرش است. داور ممکن است اشتباه کند، ولی دوربین‌ها تصاویر را نشان می‌دهند و ویدئوچک می‌تواند تصمیم غلط او را درست کند و به او هشدار دهد. داور یا مهارت‌های لازم را ندارد یا باید به چشم‌پزشکی برود.

سرمربی تیم پورتو گفت: ما می‌توانیم برچسب‌های زیادی به بازیکنان بزنیم و بعد برویم دنبال کارمان. این چیزی است که مرا ناراحت می‌کند. باز هم تکرار می‌کنم که طارمی انسانی بسیار صادقی است و من زمان زیادی را با او گذرانده‌ام. او شایسته چنین‌تصویر و برچسب‌هایی نیست.

با «آزار رسانه‌ای» می‌خواهند مانع پیشروی طارمی شوند

در نشریه خبری باشگاه پورتو، موضوع طارمی سوژه‌ای بزرگ نام گرفت و این تیم درباره اتفاقات اخیر مطالبی را منتشر کرد. باشگاه پورتو در خبرنامه خود نوشت: باورنکردنی است. هیچ‌گونه توضیحی برای چنین‌خطا‌های واضحی وجود ندارد. چرا باید آن‌ها اجازه دهند که بازیکنان روی طارمی این‌گونه خطا کنند؟ شاید به‌خاطر این است که کونسیسائو درباره این موضوع حرف زد و آن‌ها این موضوع را دوست نداشتند.

طارمی یک بازیکن فوق‌العاده است. او باهوش بازی می‌کند و فهمیدن و پیش‌بینی‌کردن حرکاتش برای مدافعان بسیار سخت است. آن‌ها سعی دارند که راهی برای متوقف‌کردن طارمی پیدا کنند، برای همین او نباید در اینجا قربانی شود. این نشریه با اشاره به صحبت‌های کونسیسائو نوشت: به‌هیچ‌وجه ما نمی‌توانیم از بازی مقابل بواویشتا صحبت کنیم، ولی به تصمیمات داور اشاره‌ای نداشته باشیم. داوری در این بازی عملکردی منفی به ثبت رساند و یک پنالتی واضح روی «اوانیلسون» را برای ما نگرفت.

آ‌ن‌ها حتی چندین خطای بزرگ مقابل طارمی را نگرفتند که یکی از آن‌ها حتی در محوطه جریمه بود. کونسیسائو با تعویض طارمی سعی کرد که او را حفظ کند، زیرا در بازی قبلی به‌دلیل خطای داور، از بازی اخراج شد. طارمی در لیست اخیر بهترین بازیکنان فدراسیون فوتبال تاریخ و آمار جزو ۳۲ بازیکن برتر دنیا در سال‌۲۰۲۱ نام گرفت، ولی در اینجا و در پرتغال او مورد آزار رسانه‌ای قرار گرفته است. نتیجه این آزار این شده که خطا‌های واضح روی طارمی را داوران نمی‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->