معرفی بازی کامپیوتری| «پرواز در آزمایشگاه» Jetpack Joyride
  • کد مطالب: ۸۶۶۳۳
  • /
  • ۱۳ آذر‌ماه ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۱

معرفی بازی کامپیوتری| «پرواز در آزمایشگاه» Jetpack Joyride

در بازی این هفته باید به جنگ دشمنانی بروید که در آزمایشگاه‌های خود در حال ساخت سلاح هستند. در Jetpack Joyride یک «جت‌پک» به پشت دارید که به کمک آن می‌توانید در آسمان پرواز کنید.

علیرضا وفایی نیا - در بازی این هفته باید به جنگ دشمنانی بروید که در آزمایشگاه‌های خود در حال ساخت سلاح هستند.

در Jetpack Joyride یک «جت‌پک» به پشت دارید که به کمک آن می‌توانید در آسمان پرواز کنید.

در هر قسمت باید با دویدن و پرواز کردن از بازدارنده‌های مختلف عبور کنید و بکوشید دشمنانی را که در راهتان قرار دارند ،شکست دهید و پس از خراب کردن دستگاه‌ها فرار کنید.

در طول راه فرار از این مکان‌ها با موانع زیادی روبه‌رو خواهید شد و باید با مهارت‌های خاص و استفاده از قدرت فکری، از آن‌ها بگذرید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

با پیشروی در قسمت‌ها، تا جایی که ممکن است باید امتیاز به دست آورید و با تنظیم ارتفاع، همه‌ی سکّه‌های بین راه را جمع کنید و امتیاز خود را افزایش دهید.

هدف بازی چه در حالت پرواز چه در حالت دویدن روی زمین، ثبت بیشترین مسافت و رکورد است.

برای ثبت این رکورد بازدارنده‌های گوناگون مثل موشک‌ها و لیزر‌های کشنده وجود دارند که به صورت تصادفی سر راه شما قرار می‌گیرند و هرچه در بازی جلوتر بروید و پیشرفت کنید، سرعت بازی و تعداد مانع‌ها هم بیشتر می‌شود.

با سکّه‌هایی که در طول مسیر به دست می‌آورید، می‌توانید تجهیزات و لباس‌های مختلفی بخرید و حتّی «جت‌پکتان» را که ابتدا مجهّز به یک اسلحه معمولی است به مدل‌های بالاتر ارتقا دهید تا راحت‌تر بتوانید دشمن‌ را شکست دهید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.