نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نیوکمپ در انتظار ژاوی| بازگشت مهندس به بارسلونا

  • کد خبر: ۸۶۷۹۴
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
نیوکمپ در انتظار ژاوی| بازگشت مهندس به بارسلونا
ژاوی با بند آزادسازی پنج‌میلیون‌یورویی راهی بارسلونا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان و شایعات ضد‌و‌نقیضی که در روز‌های اخیر مطرح شده بود، درنهایت باشگاه السد اعلام کرد که بارسلونا بند آزادسازی ژاوی هرناندز را پرداخت کرده است و این سرمربی جوان به نیوکمپ بازخواهد گشت. براساس شنیده‌ها این رقم چیزی نزدیک به ۵‌میلیون یورو خواهد بود.

البته سران باشگاه کاتالانی همه تلاششان را برای جذب رایگان ژاوی انجام دادند و حتی در پیشنهادی حاضر شدند یک بازی دوستانه با تیم السد در نیوکمپ انجام دهند که مورد‌موافقت طرف قطری قرار نگرفت.

سهم دو‌ونیم‌میلیون‌یورویی ژاوی و بارسا

با‌وجود اینکه السد قطر در بیانیه‌ای انتقال ژاوی به بارسلونا را تأیید کرد، این باشگاه اسپانیایی هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده و ظاهرا مشکل بر سر نحوه پرداخت بند فسخ پنج‌میلیون‌یورویی ژاوی است. به‌گزارش موندو دپورتیوو، ابتدا السد در بیانیه خود مبنی‌بر توافق بر سر انتقال ژاوی به بارسلونا، اعلام کرد که باشگاه اسپانیایی بند فسخ ژاوی را به‌صورت تمام‌و‌کمال پرداخت می‌کند. سپس خبری منتشر شد که ژاوی این بند فسخ را از جیب خود پرداخت خواهد کرد و بارسلونا پولی به السد پرداخت نمی‌کند. با‌این‌حال در اصل قرار است بارسلونا و ژاوی هر کدام نصف بند فسخ این سرمربی اسپانیایی را به السد قطر پرداخت کنند؛ یعنی هر کدام دو‌ونیم‌میلیون یورو پرداخت خواهند کرد.

شروط ژاوی برای بازگشت به بارسلون

ژاوی برای بازگشت به بارسلون، ۳ شرط اساسی برای مدیران این تیم گذاشته بود که شامل انتخاب دستیاران، تیم پزشکی و خرید یک مهاجم مرکزی بود.

۱. همکاری با همکاران قدیمی‌اش!: امکان همکاری بیشتر با مربیان و متخصصانی که مورد‌اعتمادش هستند، فراهم شود. این شامل ۷ نفری می‌شود که در السد با او همکاری داشتند. دستیاران او مانند اسکار هرناندز (برادرش) و سرجیو آلگره مهم هستند. او همچنین روی ایوان تورس، متخصص آماگی بدنی و دیوید پراتس، تونی لوبو و سرجیو گارسیا که در تیم جوانان بارسلونا با آن‌ها آشنا بود و یک فیزیوتراپیست به نام کارلوس نوگویرا حساب می‌کند. در‌همین‌حال موندو دپورتیوو نیز گزارش داده که رامون دلافوئنته، مربی دروازه‌بانان فعلی که سال‌ها در باشگاه فعالیت دارد، به کار خود ادامه می‌دهد. کریستینا کوبرو که یک روزنامه‌نگار است، گفته است ژاوی باید مطمئن شود که تیم روان‌شانس مناسبی نیز داشته باشد.

۲. تیم پزشکی: تعداد زیاد مصدومان نه‌تن‌ها برای مربی بلکه برای مدیران باشگاه نیز نگران‌کننده بوده است. به‌همین‌دلیل ژاوی روی ریکاردو پرونا که نزدیک به ۲۵‌سال در بارسلونا کار کرده و اکنون در دبی است، حساب می‌کند. این پزشک در سپتامبر‌۲۰۲۰ در زمان مدیریت بارتومئو باشگاه را ترک کرد. او پیش‌از‌این از انجام خدمات پزشکی تیم اصلی باشگاه برکنار شده بود.

۳. خرید یک مهاجم مرکزی در زمستان: مشخص نیست با وضعیت مالی بد باشگاه آیا امکان چنین‌چیزی وجود دارد یا نه. یکی از مدیران گفته بارسلونا در ژانویه ۲۰‌میلیون یورو برای تقویت تیم اختصاص می‌دهد، اما با توجه به هزینه‌های باشگاه در پرداخت بند خروج ژاوی از السد و غرامت رونالد کومان، شاید امکان‌پذیر نباشد. Esport۳ همچنین مدعی شده که ژاوی به بازگرداندن دمبله به شرایط خوب اعتقاد دارد و مهاجم فرانسوی را در سیستم خود ضروری می‌داند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->