ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

آن مرد سرانجام برگشت

  • کد خبر: ۸۷۲۱
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹
آن مرد سرانجام برگشت
سوت تمرین ملی‌پوشان دوباره به دست ویلموتس افتاد
سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان سرانجام بعد از حرف‌وحدیث‌های فراوان وارد ایران شد و بعد از جلسه با مهدی تاج، تیم ملی را تمرین داد. فعلا به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران، ویلموتس را در ترکیه قانع کرده تا با توجه به مشکلات اقتصادی، پول او را هرچه‌زودتر به دستش برساند و بعد از بازی با عراق مبلغی از قراردادش حتما پرداخت خواهد شد. بااین‌حال ویلموتس چندان از اوضاع راضی نیست و حالا با درخواست فدراسیون فوتبال راضی شده است تا پا به ایران بگذارد.

ویلموتس سوت تمرین را زد
از ساعت ۱۵:۳۰ دیروز تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال آغاز شد؛ تمرینی که ویلموتس در آن اولین حرف‌های خود را برای بازیکنان در اردوی جدید به زبان آورد. ملی‌پوشان که صبح دیروز با استقبال محمدرضا ساکت، سرپرست تیم، وارد اردو شدند، سرانجام زیرنظر سرمربی بلژیکی تیم ملی، خود را آماده رقابت با عراق کردند. در آغاز تمرین، مارک ویلموتس دقایقی را با شاگردان خود صحبت کرد و به آن‌ها خوشامد گفت و ابراز امیدواری کرد تمرینات خوبی را برای دیدار برابر عراق انجام دهند. در اولین تمرین تیم ملی در اردوی جدید ۱۶ بازیکن حضور داشتند. انتظار می‌رود در تمرین دوم تیم ملی که امروز برگزار می‌شود، با اضافه‌شدن لژیونرها، ۲۳ بازیکن در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند. پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی، بازیکنان تمرینات خود را زیرنظر وحید هاشمیان آغاز کردند. در حین تمرین، ویلموتس، هاشمیان و مانو فررا مرتبا به بازیکنان حاضر در اردو نکات مدنظر را گوشزد می‌کردند. در این تمرین از پوشاک جدید و زمستانی تیم ملی فوتبال نیز رونمایی شد و کادر فنی با گرم‌کن‌های سفید در وسط زمین متمایز از سایر بازیکنان بودند. تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه، ۲۳ آبان‌ماه، در ورزشگاه بین‌المللی «امان» کشور اردن به‌مصاف عراق خواهد رفت.

تاج: سه‌چهار ماه حقوق ویلموتس را یک‌جا پرداخت کردیم
مهدی تاج در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتبال ساحلی کشورمان درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با عراق گفت: درباره بازی با عراق ابتدا باید بگویم که داور بازی عوض شده است و یک داور سریلانکایی داور بازی شد که اتفاقی مثبت است. بازی هم در اردن برگزار می‌شود. فیفا تصمیم گرفت بازی در کشور ثالث برگزار شود که این هم می‌تواند اتفاق خوبی باشد. با ویلموتس هم جلسه داشتم و صحبت کردیم که نظرش مثبت بود. در تلاش هستیم برای تدارک و پشتیبانی تیم ملی، پرواز چارتر داشته باشیم و تیم با هواپیمای اختصاصی برود. ۵ روز بعد از بازی با عراق هم تلاش خواهیم کرد یک بازی دوستانه داشته باشیم و در حال هماهنگی هستیم. امروز هم تمرینات طبق برنامه و رأس زمان اعلام‌شده آغاز شد که تأکید ما همین بود. خوشبختانه ما از برنامه‌هایمان عقب نیستیم و بابرنامه پیش می‌رویم. وی درباره اینکه آیا مشکل پرداخت دستمزد مارک ویلموتس حل شده است یا نه، اظهار کرد: بله این مشکل حل شد و پول قبلی و سه‌چهار ماه آینده او را به‌صورت یک‌جا پرداخت کردیم.

بازتاب بازگشت ویلموتس
رسانه‌های بلژیک هفته گذشته از احتمال فسخ قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به‌خاطر دریافت‌نکردن مطالباتش خبر داده بودند. بااین‌حال بازگشت مارک ویلموتس به کشورمان بازتاب وسیعی در رسانه‌های بلژیک داشت.
سایت «rtbf» دراین‌باره نوشت: مارک ویلموتس بعد از صحبت با فدراسیون فوتبال ایران به این کشور بازگشت. سرمربی سابق شیاطین سرخ (بلژیک) کمتر از ۶ ماه سرمربی ایران بوده است. این مربی تهدید کرده بود که به‌خاطر تأخیر در پرداخت مطالباتش، قراردادش را فسخ می‌کند.
سایت «rtl» با عنوان «مشکل حساب بانکی؟ ویلموتس به ایران بازگشت»، در گزارش خود نوشت: طبق اعلام رسانه‌های ایران، در روز‌های اخیر مذاکراتی بین سران فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس در ترکیه انجام شد و بعد از آن سرمربی تصمیم به بازگشت به تهران گرفت. فدراسیون ایران اعلام کرده که حقوق ویلموتس پرداخت شده، اما به‌خاطر تحریم بانک‌های ایران، پول به حساب ویلموتس نرسیده است. طبق اعلام رسانه‌های محلی، فدراسیون برنامه‌ای را برای حل این مشکل ارائه کرده است.
سایت‌های «sudinfo» و «nieuwsblad» نیز ضمن انعکاس این مطالب نوشتند: این برای اولین‌بار نیست که مشکلات پرداخت پول به مربیان در ایران به وجود می‌آید. پیش از این کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین ایران و برانکو ایوانکوویچ سرمربی باشگاهی نیز با این مشکل روبه‌رو شدند. ویلموتس تا جام‌جهانی۲۰۲۲ با ایران قرارداد دارد و مبلغ قراردادش برای ۳ سال ۴.۲۷میلیون یورو است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->