اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

اجرای مسیر ویژه خط ۳ بی‌آرتی شروع شد

  • کد خبر: ۸۷۴۶
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۱
  • ۱
اجرای مسیر ویژه خط ۳ بی‌آرتی شروع شد
مــعاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز عملیات اجرایی مسیر ویژه خط ۳ بی‌آر‌تی اتوبوس حدفاصل میدان استقلال تا میدان توحید خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌ا... کاظمی در این‌باره افزود: در بخش اول و در محور بولوار قرنی به ایجاد کندرو‌ها اقدام کرده‌ایم تا بار ترافیک به خیابان‌های اطراف منتقل شود. بر این اساس ابتدا کندرو حدفاصل میدان فردوسی تا چهارراه ابوطالب احداث شده و اکنون بار ترافیکی بولوار قرنی را به بولوار کلاهدوز منتقل می‌کند. وی بیان کرد: کندرو بولوار ابوطالب به بولوار قرنی نیز احداث شده و زیر بار ترافیکی قرار گرفته است و اکنون در حال ایجاد خط فرار برای اتوبوس‌های خط ۳ در این محل هستیم. کاظمی با بیان اینکه اکنون نیز کندرو بولوار قرنی به بولوار ابوطالب و کندرو بولوار قرنی به بولوار مجد درحال احداث است و هفته آینده به پایان خواهد رسید، گفت: با اتمام عملیات احداث این کندروها، اجرای خط فرار اتوبوس‌ها در تقاطع‌های ابوطالب، مجد و چهارراه میدان بار اجرا خواهد شد. همچنین هم‌زمان خط فرار اتوبوس‌ها در محور چهارراه خیام، مهدی و چهارراه فرامرزعباسی اجرا می‌شود. وی با اشاره به اینکه مسیر ویژه خط ۳ حدفاصل میدان استقلال تا میدان توحید بدون نصب نرده اجرا می‌شود، تأکید کرد: مسیر ویژه در این محدوده به‌صورت خط‌کشی اجرا می‌شود و تنها در تقاطع‌های مسیر فرار اتوبوس با نصب جدول همانند مسیر خط ۳ حدفاصل میدان توحید تا میدان شهدا اجرا خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
باز یه اشتباه دیگه به اشتباهات مدیریت ترافیک شهرداری اضافه شد. جالب است که بر اشتباه خود اصرار میکنند. گزینه کار کارشناسی را وسط میکشند. در صورتی که کارشناس باید منطقه را از نزدیک و در ساعات و ایام مختلف بررسی کند نه از توی اتاق دربسته و نقشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->