دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر!
سرخط خبرها

قلب آگوئرو، مشکل جدید ژاوی و بارسلونا!

  • کد خبر: ۸۷۷۲۳
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
قلب آگوئرو، مشکل جدید ژاوی و بارسلونا!
ستاره آرژانتینی بارسا مجبور به خداحافظی اجباری می‌شود؟!

به گزارش شهرآرانیوز، دوران حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب بارسلونا از چیزی که مدیران و هواداران این تیم آرزویش را داشتند، فاصله زیادی داشت. ورود او به نیوکمپ با جدایی لیونل مسی، هم‌وطن و دوست صمیمی او، همراه شد و بسیاری از رسانه‌ها در همان زمان مدعی شدند که این بازیکن قصد دارد قراردادش را با بارسا فسخ کند.

در‌نهایت این اتفاق رخ نداد، اما او به‌دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه نزدیک به ۲ ماه قادر به همراهی تیم جدیدش نبود و برای اولین‌بار در بازی برابر دیناموکیف به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. پس از گل‌زنی برابر رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا به نظر می‌رسید که شرایط برای این بازیکن بهتر شده بود، اما آگوئرو در جریان بازی برابر آلاوس به‌دلیل احساس دردی که در ناحیه قفسه سینه داشت، مجبور شد از زمین بازی بیرون برود و پس از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

حالا رادیو کاتالونیا مدعی شده است که پزشکان به این بازیکن سی‌وسه‌ساله خبر داده‌اند که جواب آزمایش‌های این بازیکن چندان خوب نیست و شرایط قلب او طوری است که شاید مجبور شود از دنیای فوتبال خداحافظی کند. برخی از منابع مدعی شده‌اند که آگوئرو نسبت به بازگشتش به دنیای فوتبال خوش‌بین است، اما ظاهرا مشکل پیش‌آمده برای او جدی‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد. به نظر می‌رسد که زندگی حرفه‌ای آگوئرو با خطری جدی مواجه است، اما همه امید این بازیکن برای بازگشت به میادین از دست نرفته است. بررسی شرایط او در چند ماه آینده مشخص می‌کند که تصمیم نهایی چه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->