نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

برد شیرین قشقایی و ثبت شکست خیبر در لیگ دسته یک

  • کد خبر: ۸۷۷۳۰
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
برد شیرین قشقایی و ثبت شکست خیبر در لیگ دسته یک
باخت بدهنگام خیبر، شیرازی‌ها را صدرنشین لیگ یک کرد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته پنجم لیگ دسته‌یک فوتبال ایران با انجام ۹بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، خیبر خرم‌آباد درحالی‌که با یک‌گل از سایپا پیش بود، با نتیجه ۲بر ۱ برابر میزبانش شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد. قشقایی شیراز در ورزشگاه یادگار امام با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل ماشین‌سازی پیروز شد تا صدرنشین جدید لیگ‌یک لقب بگیرد.

شهرداری همدان با ۳گل رایکای بابل را درهم کوبید و به رده دوم صعود کرد تا در ۵هفته نخست شگفتی‌ساز لیگ آزادگان نام بگیرد. دیگر تیم تازه‌صعودکرده، ویستاتوربین تهران، در سیرجان با ۲ گل مغلوب آرمان‌گهر شد و ملوان بندرانزلی با هدایت مازیار زارع در خانه با نتیجه ۲بر ۱ برابر پارس‌جنوبی به پیروزی رسید و به رده سوم صعود کرد. خوشه‌طلایی ساوه در ورزشگاه خانگی‌اش برابر مس کرمان با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد تا هشت‌امتیازی شود.

در شهرآورد خوزستان، استقلال ملاثانی برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا استقلال خوزستان نخستین پیروزی فصلش را به‌دست بیاورد و در جدول سروسامان بگیرد. تیم فوتبال مس شهربابک موفق شد در دقایق پایانی با یک گل میزبانش، شمس‌آذر قزوین، را شکست دهد. شهرداری آستارا برابر تیم ته‌جدولی شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه ۱ بر ۰ به پیروزی رسید تا ده‌امتیازی شود و به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر، در رده پنجم قرار بگیرد.

بوسه رجب‌زاده به صدر

مهدی رجب‌زاده در چهارمین تجربه سرمربیگری‌اش موفق شد چهارمین برد را برای قشقایی کسب کند و تیمش را به صدر جدول مسابقات لیگ دسته‌اول برساند. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ، ماشین‌سازی که هفته‌های قبل نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند، در تبریز از نماینده شیراز پذیرایی کرد. شرایط ۲ تیم کاملا با یکدیگر متفاوت بود و علیرضا اکبرپور برخلاف مهدی رجب‌زاده به‌دنبال نجات تیمش از قعر جدول بود و قشقایی هم نیم‌نگاهی به نتایج سایر بازی‌ها و صدر جدول داشت؛ اتفاقی که در پایان رخ داد و نماینده شیراز با برتری مقابل ماشین‌سازی به صدر جدول بازی‌ها رفت.

باخت بدموقع خیبر

سایپا موفق شد اولین شکست فصل را به شاگردان محسن عاشوری تحمیل کند. این دیدار در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته‌اول به‌میزبانی سایپا در زمین پاس قوامین در شرایطی مقابل خیبر خرم‌آباد برگزار شد که این تیم موفق به کسب ۳ پیروزی و یک تساوی در ۴ هفته پیشین مسابقات شده بود؛ اما در مقابل، نارنجی‌پوشان در روزی که عملکرد داوری در برخی صحنه‌های بازی به‌شدت مورد اعتراض کادرفنی تیم قرار گرفت، اولین شکست فصل را تجربه کرد.

گل اول این مسابقه را بهمن سالاری، بازیکن خیبر، در نیمه اول به ثمر رساند و او در موقعیتی تک‌به‌تک توپ را وارد دروازه مهرداد طهماسبی کرد. در نیمه دوم گل اول سایپا روی یک کار ایستگاهی در دقایق ابتدایی نیمه اول به‌وسیله مهرداد حیدری روی اثرگذاری خوب مهیار جباری به ثمر رسید و چند دقیقه مانده به پایان وقت‌های قانونی بازی، محمد عبادزاده روی یک فرار سریع گل دوم و برتری بازی را ثبت کرد تا نارنجی‌پوشان ضمن پیروزی در یک بازی شش‌امتیازی، هشت‌امتیازی شوند و چند پله در جدول رده‌بندی صعود کنند.

نتایج بازی‌های هفته پنجم این رقابت‌ها به شرح ذیل است:
ملوان ۲-پارس‌جنوبی‌جم ۱ / بادران تهران ۰ - مس شهربابک ۱ / سایپا ۲ - خیبر خرم‌آباد ۱ / شهرداری همدان ۳ - رایکای بابل ۰ / ماشین‌سازی تبریز ۰ - قشقایی شیراز ۱ / آرمان‌گهر ۲ - ویستاتوربین تهران ۰ / استقلال ملاثانی ۰ - استقلال خوزستان ۱ / خوشه‌طلایی ساوه ۱ - مس کرمان ۱ / شاهین شهرداری بوشهر ۰ - شهرداری آستارا ۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->