وحیدی: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است حسینی: برای تعامل سازنده با مجلس دوازدهم آماده ایم وزیر ارتباطات: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة‌المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم + عکس و فیلم وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش
سرخط خبرها

رمزگشایی معزی از تخلف ۲ میلیارد دلاری در دولت احمدی‌نژاد

  • کد خبر: ۸۷۹۳
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
رمزگشایی معزی از تخلف ۲ میلیارد دلاری در دولت احمدی‌نژاد
معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری در رشته توئیتی، پیرامون مصادره ۲ میلیارد دلار از اموال ایران در دولت احمدی‌نژاد توضیح داد.

حامد پنابادی - رئیس جمهور دیروز در سخنرانی خود در جمع مردم یزد، به اهمال دولت احمدی نژاد در پیگیری اموال ایران اشاره کرد. این سخنان روحانی بازتاب فراوانی پیدا کرد و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این پرونده بالا گرفت. شهرآرانیوز هم مطابق رسالت خود به شرح جزییات ماجرا پرداخت.

امروز علیرضا معزی، معاون ارتباطا دفتر ریاست جمهوری، در رشته توئیتی به این پرونده پرداخته تا ابعاد آن را برای مخاطبان روشن کند.

او در رشته توئیت خود ماجرا را اینگونه توضیح داده است :

«بیش از سه سال پیش روحانی کارگروهی ویژه، متشکل از وزرا و مسؤولین ذیربط را مأمور به بررسی موضوع کرد و اردیبهشت ۹۵ نیز کارگروه ویژه با صدور بیانیه‌ای به ملت ایران گزارش داد ... حالا اما آقای بهمنی بعد از سال‌ها سکوت، به جای پاسخ به آن بیانیه و فراتر از آن، به جای پاسخ به ملت، اولین چیزی که در مصاحبه با گفته‌اند این است که "چرا آقایان بعد از ۶ سال درباره‌ی این مساله حرف می‌زنند؟" ... به جای اینکه از دیگران بپرسید که چرا یادآوری می‌کنند باید از خود بپرسید که چگونه اینقدر بی‌دغدغه و بی‌هراس فراموش می‌کنید؟ فراموشی همیشه بهترین راه نیست. شفافیت مبارزه با فراموشی است.»

رمزگشایی معزی از تخلف 2 میلیارد دلاری در دولت احمدی‌نژاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->