زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

از مهم‌ترین اولویت‌های استان کاهش آسیبهای اجتماعی دانش‌آموزان است

  • کد خبر: ۸۷۹۵
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
از مهم‌ترین اولویت‌های استان کاهش آسیبهای اجتماعی دانش‌آموزان است
کاهش آسیبهای اجتماعی در بین دانش‌آموزان یکی از مهمترین اولویتها در این استان است بنابراین می‌بایست همه دستگاهها در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مشهد افزود: دانش آموزان بیشتر در خطر آسیب های اجتماعی قرار دارند که توجه نکردن به آنها آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد.

وی با تاکید بر ضرورت تهیه مکان امن برای ارائه مشاوره به دانش آموزان گرفتار آسیب های اجتماعی در این استان ادامه داد: نوجوانان و جوانانی که ناخواسته به سمت اعتیاد کشیده شده اند برای پاک شدن باید به مکانی خاص جدای از دیگر افراد مبتلا به مواد مخدر منتقل شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر دانش آموزی به دلیل اعتیاد در کمپ های تَرک با یک معتاد مزمن در یک مکان قرار داشته باشد به طور قطع در آینده مشکلاتی برای وی به وجود می‌آید.

رزم حسینی برای شناسایی دانش آموزانی که احتمالا در کمپ های ترک اعتیاد با دیگر افراد مبتلا به مواد مخدر در کنار هم قرار دارند دستور تشکیل هیاتی پنج نفره را صادر کرد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اداری باید آموزش و پرورش را برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان تقویت کنند و خیران نیز در کنار مدرسه سازی برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان کمپ هایی را احداث کننند که این امر می تواند کمک بزرگی برای جامعه باشد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب معین های اقتصادی در خراسان رضوی گفت: در بیشتر نقاط این استان، معین های اقتصادی شکل گرفته است که می توانیم از این فرصت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: ۲۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفت ماه منتهی به آبان امسال در این استان کشف و ضبط شد.

محمدحسین صالحی افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر، هزار و ۸۹۲ قاچاقچی و خُرده فروش و اعضای ۳۸ باند قاچاقچی در خراسان رضوی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۱۷ کارگاه و لابراتوار تولید مواد مخدر شیشه در این مدت با تلاش همه دستگاه‌های متولی در خراسان رضوی منهدم شد که این میزان نسبت به مشابه سال قبل آن ۳۵۰ درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: در این مدت ۱۶۴ نشست با اعضای شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این استان برگزار شد که ۷۱ درصد مصوبات آن تحقق یافته است.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->