آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

آیت‌ا...‌علم‌الهدی: فلسفه حضور حضرت معصومه(س) در ایران پشتیبانی از انقلاب امامت

  • کد خبر: ۸۸۲۹۶
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
آیت‌ا...‌علم‌الهدی: فلسفه حضور حضرت معصومه(س) در ایران پشتیبانی از انقلاب امامت
نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: فلسفه نامه نوشتن امام رضا (ع) به حضرت معصومه (س) پشتیبانی از انقلاب امامت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: فلسفه نامه نوشتن امام رضا (ع) به حضرت معصومه (س) پشتیبانی از انقلاب امامت بود، اما متأسفانه این خواهر با شنیدن خبر شهادت در بین راه از شدت غم و غصه مریض شد و اولین شهیده بعد از امام رضا (ع) شد. ایشان در مدت حضور در ایران، ادامه‌دهنده خط امام رضا (ع) در این کشور بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در مراسم عزاداری روز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در بارگاه منور رضوی بیان کرد: امروز در خراسان سالروز دیگری هم وجود دارد که به توپ بستن حرم و گنبد مطهر امام رضا (ع) است.

وی افزود: در حدود ۱۱۳ سال قبل، گنبد مطهر و این بقعه منوره به‌وسیله تهاجم غافل‌گیرانه عوامل نابکار دولت استکباری روس تزاری مورد هتک حرمت قرار گرفت و گلوله‌باران شد. مردم مشهد و اهالی خراسان از آن روز تا به اکنون رسمشان این است که این سالروز را در کنار اقامه عزای خواهر کریمه این حضرت گرامی می‌دارند و مظلومیت جانکاه این حریم را مورد توجه قرار می‌دهند.

اولین قدم استکبار دشمنی با اهل‌بیت (ع) است

آیت‌ا... علم‌الهدی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی، استکبارستیزی به‌عنوان یک اصل اساسی برای همه مردم و همه نسل‌ها مطرح شده است، خاطرنشان کرد: امروز جهات مختلف استکبار‌ستیزی در جامعه انقلابی ما آن‌چنان توسعه دارد که تنها مسئله یادآوری و مسئله تهاجم شرق در ۱۱۳ سال قبل افراد را متوجه نابکاری استکبار نمی‌کند، بلکه مسئله دشمنی با اهل‌بیت (ع) از بعد رحلت پیامبر (ص) آغاز شد و در هر دوره‌ای از حکومت حاکمان طاغوتی که بر سرنوشت مسلمانان مسلط شده‌اند، وجود داشته است و دشمنان قدم اولشان دشمنی با اهل‌بیت (ع) است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->