کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

بلیت فروشی دیدار شهرخودرو و گل گهر سیرجان آغاز شد

  • کد خبر: ۸۸۶۹
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
بلیت فروشی دیدار شهرخودرو و گل گهر سیرجان آغاز شد
بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های شهر خودرو خراسان و گل گهر سیرجان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهر خودرو و گل گهر سیرجان قرار است در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در ۲۴ آبان ساعت ۱۵ و ۴۵ در مشهد به مصاف هم بروند.
دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و گل گهرسیرجان از هفته هشتم لیگ برتر به دلیل میزبانی و پذیرایی ورزشگاه امام رضا (ع)، از زائران پیاده امام رضا (ع) در هفته پایانی ماه صفر و استفاده این عاشقان ولایت از این مجموعه، به جای روز جمعه ۳ آبان به روز جمعه ۲۴آبان ۹۸ ساعت ۱۵:۴۵در ورزشگاه امام رضا (ع) موکول شد.
بر این اساس هواداران گرامی و پرشور خراسانی می‌توانند به منظور حمایت از تیم محبوبشان از سه طریق بلیت خریداری نمایند.
تماشاگرانی که می‌خواهند این بازی را تماشا کنند برای تهیه بلیت می‌توانند از سه طریق اقدام کنند، بر این اساس علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت، fc.shahrkhodro.com بلیت بازی را تهیه کنند و یا از طریق کد دستوری*۶۶۵۵*۸۰۸۰# از طریق تلفن همراه و با در دست داشتن رمز دوم کارت بانکی را دریافت کنند.
تماشاگران نیز می‌توانند با استفاده ازاپلیکیشن هوشمند کانون هواداران شهر خودرو نیز این بلیت را تهیه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->