بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

باید تکلیف سرمایه‌های وارده شده از زائر خارجی به استان مشخص شود

  • کد خبر: ۸۸۹۵
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
باید تکلیف سرمایه‌های وارده شده از زائر خارجی به استان مشخص شود
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ورود ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه به استان در ۸ ماه کار کمی نیست.
به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جلسه گردهمایی ائمه جمعه استان که در محل دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار شد، گفت: مدیریت آقای رزم حسینی در خراسان رضوی را از برکات حضرت رضا (ع) می‌دانیم و با مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی آشنا هستیم.

او ادامه داد: تا پیش از اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، عده‌ای در گوشه و کنار کار‌های روزمره کشور را تحت عنوان اقتصاد مقامتی با مشخصاتی که رهبری اشاره کردند  مطرح می‌شد ، اما طرح عملیاتی استاندار خراسان رضوی این بن بست را شکست.

امام جمعه مشهد گفت: به عنوان مثال از ۷۶ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری که در استان کرمان انجام شده تاکنون بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

آیت الله علم الهدی افزود: با وجود گذشت هشت ماه از اجرایی شدن مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی، ۴۰ هزار میلیارد تومان به استان آمده است؛ برخی می‌گفتند که این طرح به نتیجه نمی‌رسد؛ ما در مشهد با یک بلای خانمان سوز قدرت و ثروت نسبت به هر طرح و برنامه‌ای روبرو هستیم که مدل اقتصادی استاندار بر ضد منافع این جریان است.

او تصریح کرد: در عرض هشت ماه این طرح اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی و شرکت‌های معین مشغول به کار شدند؛ طبق آخرین آمارها، تاکنون ۱۵ درصد از ۱۲۸ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه وارد عرصه عملیات شده است، به عبارتی چیزی قریب به ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان در گردش است و افراد هم شاغل شده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این مسئله کوچکی نیست، کدام استان در کشور چنین شرایطی دارد؟ مدل اقتصاد مقاومتی برای ما علاوه بر یک فعالیت اقتصادی یک برند سیاسی هم محسوب می‌شود؛ این مدل نشان داد الگویی که مقام معظم رهبری گفتند هم شدنی است و هم زود جواب می‌دهد.

آیت الله علم الهدی افزود: ائمه جمعه باید دقت داشته باشند که مردم را نسبت به این مدل اقتصادی توجیه کنند تا امیدوار شوند؛ هر جایی که مردم به میدان بیایند موفق می‌شویم.

او با تاکید بر اینکه باید تکلیف سرمایه‌هایی که توسط زائر خارجی به استان وارد می‌شود مشخص گردد، ادامه داد: بهتر است این سرمایه صرف تولید و توسعه صنعت و معدن شود؛ امیدواریم در این زمینه هم از ابتکارات آقای استاندار استفاده شود.



منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->