نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

مثلث زیدان، بلان و لوپتگی در راه اولدترافورد

  • کد خبر: ۸۸۹۹۷
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
مثلث زیدان، بلان و لوپتگی در راه اولدترافورد
جانشینان سولسشر به‌خط شدند تا در نهایت شاهد حضور یکی از سه گزینه وودوارد روی نیمکت منچستریونایتد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هیئت‌مدیره تیم فوتبال منچستریونایتد، سرمربی نروژی این تیم را اخراج کرد تا هدایت این تیم در بازی‌های پیش رو بر عهده مایکل کریک، هم‌بازی سابق سولسشیر در این تیم باشد. بر اساس اعلام نشریه گاردین، هیئت‌مدیره تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه‌شب در یک جلسه اضطراری به ریاست جوئل گلیزر (مالک باشگاه)، تصمیم به اخراج اوله گونار سولسشر گرفت.

این جلسه که چند ساعت طول کشید، پس از شکست ۴‌بر ۱ منچستریونایتد مقابل واتفورد برگزار شد. سولسشر پس از چهارمین شکست تیمش در ۵ بازی اخیر لیگ برتر اعتراف کرد که واتفورد بهتر از تیم او بوده و او هواداران را ناامید کرده است، اما اصرار داشت که می‌تواند اوضاع را تغییر دهد. با‌این‌حال، هیئت‌مدیره با ادامه کار او مخالفت کرد و تصمیم گرفت که تغییری در تیم ایجاد کند.

اواخر ماه گذشته با‌وجود شکست تحقیر‌آمیز ۵‌بر ۰ منچستریونایتد برابر لیورپول، گلیزر به‌همراه اد وودوارد معاون اجرایی و ریچارد آرنولد مدیرعامل تیم، از سولسشر حمایت کردند؛ اما پس از آخرین شکست، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که هیچ راهی برای بازگشت سولسشر وجود ندارد و تصمیم گرفتند قبل از بازی روز سه‌شنبه مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا او را برکنار کنند. یونایتد با پیروزی ۳‌بر ۰ مقابل تاتنهام به شکست سنگین برابر لیورپول پاسخ داد، اما پس از آن به تساوی دیرهنگام مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در لیگ برتر مغلوب منچسترسیتی و واتفورد شد. بازی فاجعه‌بار در ویکاریج‌رود (ورزشگاه واتفورد)، تعداد گل‌های خورده یونایتد در ۵ بازی اخیر در لیگ را به‌۱۵ رساند و داوید دخیا این عملکرد را «شرم‌آور» توصیف کرد.

در طول بازی، سولسشر توسط هواداران یونایتد که برخی از آن‌ها به برونو فرناندز نیز اعتراض کردند، هو شد. برکناری سولسشر در‌حالی رقم خورد که تصور می‌شد این فصل، فصلی هیجان‌انگیز برای من‌یونایتد باشد. خرید رافائل واران، کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو به این معنی بود که خوش‌بینی زیادی در این تیم برای این فصل وجود دارد و آن‌ها به‌دنبال اولین قهرمانی خود در لیگ جزیره پس از سال‌۲۰۱۳ بودند. با‌این‌حال، این اتفاق رخ نداده و یونایتد شروع بدی را در این فصل پشت‌سر گذاشته است. آن‌ها ۵ بازی از ۱۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را باخته‌اند و اکنون ۱۲ امتیاز با تیم صدرنشین، چلسی، فاصله دارند.

غرامت سنگین شیاطین به اوله

باشگاه منچستریونایتد برای قطع همکاری با سرمربی نروژی اش باید غرامت درخورتوجهی به او بپردازد. طبق گزارش نشریه سان، منچستری‌ها باید حقوق یک‌سال کامل را به او بپردازند که این رقم ۷.۵‌میلیون پوند می‌شود. با دریافت این مبلغ، سولسشر در ردیف پنجم پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر انگلیس قرار می‌گیرد.

کریک، جانشین موقت

هم‌اکنون نمی‌توان گفت زیدان برای هدایت منچستریونایتد شانس چندانی دارد. مایکل کریک در دیدار حساس و تعیین‌کننده مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان، سکان هدایت یونایتد را بر‌عهده خواهند داشت تا مدیران باشگاه از فرصت لازم برای یافتن یک سرمربی باکیفیت برای نیمکت این تیم برخوردار باشند. همچنین احتمال حضور لوران بلان، مدافع سابق یونایتد و البته سرمربی فعلی الریان قطر، روی نیمکت یونایتد مطرح شده است. البته وضعیت لوران بلان نیز مشابه ژاوی است و مدیران یونایتد باید برای فسخ قرارداد او با باشگاه قطری به توافق برسند.

همچنین اخباری درباره احتمال حضور خولن لوپتگی روی نیمکت یونایتد مطرح شده و شاید سرمربی ناکام ۳ سال قبل رئال‌مادرید، بعد از موفقیت در سویا، حالا شانس حضور در یک تیم بزرگ دیگر را داشته باشد. این همه در حالی است که رسانه‌های انگلیسی معتقدند شانس سرمربی اسپانیایی برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ بیشتر از بقیه است.
برندن راجرز، مائوریتسیو پوچتینو و ارک تن هاگ دیگر گزینه‌هایی هستند که احتمالا در پایان فصل برای آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->