«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

ماجرای خوردن ایرپاد به جای قرص مسکن!

  • کد خبر: ۸۹۰۸۳
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
ماجرای خوردن ایرپاد به جای قرص مسکن!
اگر تنها مشکل هدفون‌های جدید را کوچک بودن ابعاد آن‌ها تلقی کنیم، خیلی هم اشتباه نکرده‌ایم. این هدفون‌ها آنقدر کوچک هستند که گاهی اوقات برایمان دردسرساز خواهند شد. حتی آنقدری کوچک هستند که ممکن است به شکل تصادفی بلعیده شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، ما با داستان‌های مختلفی برخورد کرده‌ایم که افرادی به‌طور تصادفی ایرپاد خود را قورت داده‌اند، و اکنون می‌توانیم داستان دیگری را به این لیست اضافه کنیم.

یکی از کاربران تیک‌تاک ویدیویی به اشتراک گذاشت که چگونه یکی از ایرپادهای خود را با ایبوپروفن اشتباه گرفته و به طور تصادفی آن را بلعیده است. کاربری به نام @iamcarliiib با بیان اینکه در تیک‌تاک این اطلاعات را صرفا برای اهداف آموزشی به اشتراک می‌گذارد، توضیح داد که در دست او یک قرص ایبوبروفن قرار داشت:

«داشتم به سمت تختم می‌رفتم. قرص ایبوپروفن ۸۰۰ در دست راستم و ایرپادم نیز در دست چپم قرار داشت. بدون اینکه که متوجه آن شوم، ایرپاد را در دهنم قرار دادم و بطری آبم را برداشتم و جرعه‌ای از آن نوشیدم. حالت تهوع داشتم و دوست داشتم چیزی را بالا بیارم. بعد متوجه شدم که قرص ایبوپروفن در دست من است و من اشتباهی ایرپاد خودم را قورت دادم. سعی کردم آن را بالا بیاورم، اما نشد.»
در نهایت از راه‌های طبیعی این ایرپاد از بدن این دختر خارج شد. اما او برای اطمینان از خارج شدن کامل آن رادیوگرافی انجام داد. ما مطمئن نیستیم که ایرپادها پس از بلعیده شدن همچنان کار می‌کنند یا خیر، اما او اظهار داشت که دیگر از آن ایرپاد استفاده نخواهد کرد و طبیعی است که او چنین کاری انجام دهد.

همچنین، نکته جالب این است که ایرپاد در حالی که او در حال مکالمه بود به تلفن او وصل شده و در واقع او ایرپاد متصل به گوشی خود را قورت داده بود. او یک یادداشت صوتی را که صداهای غرغر شکمش بود و توسط ایرپاد در داخل معده او ضبط شده بود را برای یکی از دوستانش فرستاد.

همانطور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره شد، این اولین باری نیست که ایرپاد توسط انسان‌ها به اشتباه بلعیده می‌شود. حدود ۲ سال پیش، یک کودک هفت ساله‌ در ایالت جورجیا آمریکا هدیه‌ی کریسمس خود را که هدفون بی‌سیم ایرپاد اپل بود، قورت داد. او به صورت کاملا غیرعمد این کار را انجام داد تا مادرش او را به بخش اورژانس بیمارستان ببرد. کیارا استرود، مادر این کودک هفت ساله هرگز تصور نمی‌کرد که ایرپاد هدیه او در نهایت به معده پسرش ختم شود.

مادر این کودک در ادامه افزود: «پسرم در ابتدا به من گفت که یک شی بلند را درون دهان خود نگه داشته است.» پس از بررسی پزشکان بیمارستان و سردرگم شدن آنان، تصویر اشعه‌ی X-Ray قطعات فلزی موجود در ایرپاد اپل را شناسایی کرد و پزشکان متوجه شدند که این کودک یکی از محصولات اپل را بلعیده است. مادر این کودک نیز بسیار متعجب شده بود و پزشکان اورژانس نیز اذعان کردند که تاکنون با چنین موردی مواجه نشده بودند.

در داستانی دیگر، مردی در تایوان ایرپاد خود را قورت را داد. او به خواب رفت و وقتی که بیدار شد متوجه شد که اشتباهاً و تصادفی یکی از ایرپادهایش را خورده است. او پس از آنکه تلاش کرد تا با استفاده از قابلیت ردیابی آیفون خود، ایرپادش را پیدا کند متوجه واقعیت ترسناکی شد و آن این بود که صدای ایرپاد از داخل بدن خودش پخش می‌شد.

طبق گفته‌های این شخص او زیر پتوی خودش را چک کرده و دور و اطراف را برای پیدا کردن ایرپاد گشته است، اما این تلاش موفقیت‌آمیز نبوده و سپس متوجه شده که از داخل معده او صدایی می‌آید. او پس از آنکه دریافت ماجرا از چه قرار است خودش را به بیمارستان Kaohsiung Municipal United رساند. دکتر از طریق X-Ray تأیید کرد که او هدفون گم شده خود را قورت داده است.

البته این ماجرا چندان هم طول نکشید و این شخص آن روز هدفون خود را با موفقیت دفع کرد. اما شاید جالب‌ترین بخش ماجرا این بود که این ایرپاد همچنان صحیح و سالم بود و ۴۱ درصد از شارژ آن نیز باقی‌مانده بود. خوشبختانه، قاب پلاستیکی ایرپاد مانند یک محافظ عمل کرده است، چرا که اجزای داخلی این دستگاه مانند باتری می‌توانست درصورت نبود این قاب برای شخص ایجاد مشکل کند.

منبع: مجله دیجی کالا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->