نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تیم ملی به اردن رسید

  • کد خبر: ۸۹۱۰
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۵
تیم ملی به اردن رسید
آخرین جلسه تمرینی شاگردان ویلموتس صبح دیروز برگزار شد
کاروان تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز تهران را ترک کرد و بعد از چند ساعت پرواز به اردن رسید. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ملی شهر «امان» اردن درحالی برگزار می‌شود که با اعلام فیفا کریشناتا پریرا از کشور سریلانکا قضاوت این بازی را برعهده دارد. تیم ملی عراق از ۳ بازی قبلی خود در این گروه ۷ امتیاز کسب کرده و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین، تیم اول گروه است و شاگردان ویلموتس هم با ۶ امتیاز از همین تعداد بازی در رده سوم این گروه قرار دارند.

کامل‌ترین تمرین ملی‌پوشان در تهران برگزار شد
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از پرواز به سوی اردن، در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در تمرین دیروز مجید حسینی و میلاد محمدی نیز به جمع ملی‌پوشان ملحق شدند تا تیم ملی تمرین پرنشاطی را با همه نفرات برگزار کند. در آغاز تمرین بازیکنان زیرنظر کوین، مربی بدن‌ساز، تمرینات گرم‌کردن را پشت‌سر گذاشتند. مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی، در این بخش از تمرین مرتبا نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و روی حرکات تک‌تک بازیکنان توصیه‌های فنی خودش را عنوان می‌کرد. در ادامه نوبت به مرور تاکتیکی در دفاع و حمله رسید که بازیکنان تیم ملی در گروه‌های چندنفره روی ضربات ایستگاهی به‌صورت ویژه تمرین می‌کردند. در بخش پایانی تمرین، ملی‌پوشان به ۲ گروه تقسیم شدند و به انجام بازی درون‌تیمی پرداختند که در حین برگزاری این بازی ویلموتس در چند نوبت بازی را قطع کرد و نکات مدنظرش را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. این تمرین کامل‌ترین تمرین ملی‌پوشان در چند روز گذشته بود.

کادر فنی تیم ملی بانوان در تمرین آقایان
یکی از اتفاقاتی که در حاشیه تمرین دیروز رخ داد، حضور مریم آزمون بود. سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به‌همراه کادر فنی خود در تمرین تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان حضور یافتند و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات شاگردان ویلموتس بودند. آزمون در حاشیه این تمرین لحظاتی را با مارک ویلموتس به صحبت پرداخت. روز دوشنبه هم وحید شمسایی و کریم باقری، بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال و فوتسال کشورمان، در تمرین تیم ملی حضور داشتند تا به ویلموتس و یارانش برای ادامه این رقابت‌ها روحیه بدهند. حمایت‌های باقری و شمسایی در چند روز گذشته از جانب پیش‌کسوتان فوتبال بسیار مورد تقدیر قرار گرفت. باقری از ملی‌پوشان کشورمان خواسته بود تا در طول بازی نهایت تمرکز خود را در زمین داشته باشند تا درگیر بازی‌های روانی عراقی‌ها نشوند.

امید ابراهیمی بدون مشکل تمرین کرد
هافبک تیم ملی بدون مشکل در تمرین دیروز حضور داشت و همپای سایر نفرات کار کرد. امید ابراهیمی، هافبک ایرانی یوپن بلژیک، که نقشی کلیدی در تیم مارک ویلموتس هم دارد، در اردوی جاری نیز حضور پیدا کرده است. درباره امید ابراهیمی یک شایعه عجیب هم به وجود آمده بود که دیروز این مسئله تکذیب شد. گفته می‌شد ابراهیمی در تمرین دوشنبه تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شده، اما این ستاره خط هافبک، دیروز همپای سایر شاگردان مارک ویلموتس تمرین کرد تا مشخص شود مشکلی ندارد. براین‌اساس ابراهیمی برای بازی با عراق مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در مسابقه فردا برای ایران به میدان برود.

ویلموتس: مقابل عراق حداکثر توانمان را به کار می‌گیریم
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی، در آستانه دیدار تیم ملی مقابل عراق پیامی به شرح زیر صادر کرد. قبل از هر چیز به همه مردم عزیز ایران سلام می‌کنم. در وهله نخست، ابرازتأسف و تأثر قلبی‌ام را به خانواده حادثه‌دیدگان زلزله در آذربایجان شرقی اعلام می‌کنم. اندکی راجع به بازی ایران و عراق صحبت کنیم. تیم ملی به اهمیت این بازی واقف است و می‌توانم به شما اطمینان بدهم که به‌خوبی برای این بازی آماده می‌شویم. با اشتیاق و عزم فراوان آمادگی خود را حفظ می‌کنیم تا شما مردم ایران به تیم ملی افتخار کنید و بازیکنان با لباس تیم ملی افتخارآفرینی کنند. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن راهیابی به جام‌جهانی است. هیچ نتیجه‌ای باعث حذف قطعی یا صعود قطعی تیمی نمی‌شود، اما می‌دانیم که مسابقه پنجشنبه بازی مهمی برای مردم ایران است و به شما مردم عزیز اطمینان می‌دهم که حداکثر توان خود را برای ارائه بهترین بازی به کار می‌گیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->