معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

تصاویر واتس اپ با کیفیت بیشتری اشتراک گذاری خواهند شد

  • کد خبر: ۸۹۱۰۱
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
تصاویر واتس اپ با کیفیت بیشتری اشتراک گذاری خواهند شد
به تازگی توسعه دهندگان واتساپ قابلیت ارسال با کیفیت تصاویر در هنگام اشتراک گذاری را برای کاربران خود فراهم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از به روزرسانی‌های مداوم واتساپ در طول سال جاری، توسعه دهندگان این پلتفرم ویژگی‌های بیشتری را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می‌کنند. براساس گزارش‌ها، واتساپ در حال آزمایش چندین ویژگی جدید در نسخه بتا برای دستگاه‌های اندروید و iOS  بوده که شامل افزودن گزینه‌ای برای مکث و از سرگیری ضبط صدا، گزینه‌ای برای ارسال تصاویر با وضوح بالا و افزودن حریم خصوصی جدید است.

طبق گفته‌های WaBetaInfo، این ویژگی‌ها در حال حاضر برای برخی از کاربران بتا در دسترس خواهند بود و به زودی در نسخه‌های دیگر نیز افزوده می‌شود. در ادامه مطلب با ویژگی‌های جدید واتس اپ آشنا می‌شوید.

قابلیت‌های جدید واتساپ

ارسال عکس با وضوح بالا
واتساپ بتا قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها را با همان کیفیت اصلی معرفی کرد. قابلیت قدیمی واتساپ کیفیت تصویر را در حال اشتراک گذاری کاهش می‌داد، اما با به روزرسانی جدید واتساپ کاربران می‌‎توانند تصویر با کیفیت‌تری را به اشتراک بگذارند.

دانش کاربر از حساب‌های تجاری ناشناخته

واتساپ تنظیمات گزینه «حساب‌های تجاری ناشناخته» را بهبود بخشیده و به کاربران امکان می‌دهد تا بدانند چه زمانی یک حساب تجاری ناشناس با آن‌ها تماس می‌گیرد. گفته می‌شود این گزینه فعلا فقط در اختیار کاربران اندروید است.

مکث و از سرگیری ضبط صدا

براساس گزارش‌ها قابلیت مکث و از سرگیری ضبط صدا به کاربران امکان می‌دهد ضبط صوتی خود را متوقف کرده و بعداً آن را از سر بگیرند. همچنین در موقعیت‌های ناگهانی که باید ضبط پیام صوتی را قطع کنید و دوباره آن را از سر بگیرید بسیار مفید خواهد بود.

افزایش محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها

همچنین گفته می‌شود که واتساپ محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها را افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر به همه اجازه می‌دهد پیام‌ها را ظرف یک ساعت پس از ارسال پیام حذف کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->