عالیشاه با بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو
سرخط خبرها

امیدواری علیرضا حقیقی برای بازگشت به روز‌های اوج و پوشیدن لباس تیم ملی

  • کد خبر: ۸۹۱۶۲
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
امیدواری علیرضا حقیقی برای بازگشت به روز‌های اوج و پوشیدن لباس تیم ملی
سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران که تلاش می‌کند دوباره در جمع ملی‌پوشان حضور داشته باشد، درباره مسائل مختلفی از‌جمله بازی با استقلال، شرایط تیم ملی و همین‌طور انتقاد‌ها از علیرضا بیرانوند صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران که تلاش می‌کند دوباره در جمع ملی‌پوشان حضور داشته باشد، درباره مسائل مختلفی از‌جمله بازی با استقلال، شرایط تیم ملی و همین‌طور انتقاد‌ها از علیرضا بیرانوند صحبت کرد. علیرضا حقیقی که در جام‌جهانی هم سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را داشت، در ابتدای صحبت‌هایش به بازی این هفته تیمش مقابل استقلال پرداخت و گفت: بازی خوبی بود و پس از مدت‌ها تماشاگران بازگشته بودند. تیم ما هم خوب بازی کرد که توانایی پیروزی در مسابقه را نیز داشتیم؛ ولی نتیجه مساوی هم در زمین حریف و تیم پرمهره استقلال بد نبود. می‌گفتند که ۵ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شدند، ولی آنچه من دیدم، بیشتر از این رقم بود.

یک زمانی می‌گفتند گزینه حضور در استقلال هستی!

بحث آن وجود داشت، من خودم را یک پرسپولیسی اصیل می‌دانم. در خارج شاید بازیکنی از میلان به اینتر برود یا از بارسلونا به رئال برود؛ ولی در ایران شرایط متفاوت است. برای من به‌عنوان یک پرسپولیسی اصیل، نشدنی است که در استقلال باشم. نمی‌خواهم بگویم که استقلال تیم کوچکی است؛ چون آن‌ها یکی قطب‌های فوتبال ایران هستند و تماشاگران بسیاری دارند و همین‌طور پیشکسوتان خیلی خوبی دارند که یکی از آن‌ها آقای شاهرخ بیانی در تیم ما حضور دارند. این مسائل در فوتبال وجود دارد و ما هم چیزی به دل نمی‌گیریم.

تیم ملی برای علیرضا حقیقی سی‌وسه‌ساله دور نیست...

۲۳‌سال!

بیست‌وسه‌ساله هستی؟

۱۰‌سال زیاد گفتید! من الان به خودم نگاه می‌کنم و نگاهی به اعداد داخل شناسنامه ندارم. الان یک بازیکن بیست‌وسه‌ساله‌ام.

با توجه به وضعیتی که داری، به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی؟

انگلیسی‌ها یک ضرب‌المثلی دارند که می‌گویند Impossible is impossible یعنی غیرممکن، غیرممکن است. من واقعا به این باور دارم. من نمی‌توانم درباره دروازه‌بان‌های تیم ملی نظر بدهم؛ چون همه آن‌ها زحمت می‌کشند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

الان هم سرمربی تیم ملی آقای اسکوچیچ هستند که واقعا عالی نتیجه گرفتند؛ هرچند خیلی منتقد دارند. الان تیم برتر آسیا هستیم و یک سال خیلی راحتی برای ماست که به جام‌جهانی صعود کنیم. ایشان طرز تفکر خودشان را دارند و همیشه گفتم هر زمان که به من نیاز باشد، مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی هستم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که دوباره به دروازه تیم ملی برگردم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، چون خیلی سختی کشیدم و از اینجا به بعد اول دست خدا و بعد دست سرمربی تیم ملی است.

وضعیت دروازه‌بان‌های ایرانی در اروپا را چطور می‌بینی؟ اوضاع نرمالی ندارند.

خداراشکر می‌کنم اولین دروازه‌بان ایرانی بودم که در پرتغال بازی کردم. شاید آن یک مقدمه‌ای بود که راه برای بازیکنان دیگر ایرانی راه باز شود. من نمی‌دانم که شرایط دروازه‌بان‌های ایرانی در اروپا چیست، چون از وضعیت تمرین و رقبایشان در تیم‌ها خبری ندارم؛ ولی این را می‌دانم که زمان‌بر است. در پست دروازه‌بانی در اروپا اصلا همه‌چیز آماده و فراهم نیست.

بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند، کار بزرگی انجام می‌دهند؛ چون ما مارکتی در فوتبال اروپا نداریم. درست است سردار آزمون و مهدی طارمی در پست مهاجم بازی می‌کنند، ولی آن‌ها شرایط دشواری ندارند؛ چون مثلا اگر ۲ بازی گل نزنند و در لیگ قهرمانان اروپا مثلا یک گل بزنند، شرایط فراهم می‌شود. ولی دروازه‌بانی پستی است که خیلی سخت است و امیدوارم که شرایط بازیکنان ایرانی در این بخش بهتر شود؛ چون کمک می‌کند مارکت فوتبال ایران در اروپا بهتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->