آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

آیت ا... علم الهدی: وظیفه رسانه ملی «عدالت گستری» است

  • کد خبر: ۸۹۲۵۸
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
آیت ا... علم الهدی: وظیفه رسانه ملی «عدالت گستری» است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسانه ملی باید به گونه‌ای عدالت را ترویج کند که دیگر تبعیضی در جامعه صورت نگیرد. این همان عدالت گستری است.

به گزارش شهرآرانیوز - نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسانه ملی باید به گونه‌ای عدالت را ترویج کند که دیگر تبعیضی در جامعه صورت نگیرد. این همان عدالت گستری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده، ولی فقیه در استان، آیت ا... سیداحمد علم الهدی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ضمن تأکید بر اهمیت بسیج و جامعه بسیجی اظهار کرد: این عدالت گستری در رسانه ملی عمدتا در این مسئله است که چه در بخش خبری و چه در بخش‌های مختلف سیاسی و نمایشی زمینه‌ای به وجود بیاید که مسئولان نتوانند زمینه تبعیض ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ان شاءا... مدیون خون شهدای بسیجی نشویم و بتوانیم پرچم بسیجیان را که امروز به دست ما رسیده است، به اهتزاز در بیاوریم. وی با تأکید بر اینکه عنوان بسیجی یک عنوان اجتماعی است، ادامه داد: صرف اینکه در یک ارگان نظامی به عنوان یک نیروی بسیجی مشغول به فعالیت بشویم، بسیجی نیستیم، بلکه بسیجی در نتیجه یک نوع تفکر و یک اندیشه شکل می‌گیرد. اندیشه بسیج از تفکر امام (ره) به وجود آمد که ما باید بررسی کنیم و ببینیم مبدأ این اندیشه چه بوده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج قدرتی برای نظام است که دشمنان از این قدرت وحشت دارند، خاطرنشان کرد: دشمن دید که نمی‌تواند صرفا با مقابله اقتصادی و نظامی با نظام روبه رو شود، بلکه در مقام تشخیص، آن چیزی که دشمن در موازنه قدرت با آن عاجز مانده است نیروی انسانی است.

بسیج، نیرویی پیش بینی ناپذیر برای دشمن

آیت ا... علم الهدی افزود: دشمن نمی‌داند نیروی انسانی ما در چه حدی محدود می‌شود که آن هم به خاطر بسیج است، چون مسئله بسیج باعث می‌شود که همه آحاد این مردم در این تشکل قرار بگیرند؛ به همین خاطر نیروی انسانی در نظام اسلامی دیگر محدود نمی‌شود. بسیج اکنون دارای چنین قدرتی است که تحلیل این نیرو برای دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه اگر بسیج را به عنوان یک جریان خاص اجتماعی حساب کنیم، باید زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم، بیان کرد: اگر زیرساخت تشکل بسیج ایمان و خداباوری باشد، دیگر با هیچ قدرتی قابل قیاس نیست و می‌تواند به عنوان یک قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کند. پیروزی‌های وجود مقدس پیامبر (ص) در جنگ‌های مختلف به خاطر امکانات حکومتی نبود بلکه بسیاری از مردم با امکانات خودشان برای دفاع از اسلام جهاد می‌کردند. وی با اشاره به اینکه بسیجی در صداوسیما با دیگر بسیجی‌ها تفاوت دارد، بیان کرد: بسیج در صداوسیما یعنی یک نیروی مدافع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در رسانه. آنتن رسانه می‌تواند کنترل یک جریان موافق و مخالف انقلاب باشد که این رسانه در دست شماست و بسیار مهم است که چگونه از آن بهره می‌برید، چون وظیفه اول بسیجی دفاع از انقلاب است.

آیت ا... علم الهدی با تأکید بر اینکه بسیجی باید بتواند به خوبی و با منطق از اصول انقلاب دفاع کند، تصریح کرد: باید توجه کنید که هنر در استخدام رسانه ملی باشد، نه اینکه رسانه در اختیار هنر قرار بگیرد، شما عزیزان وظیفه ترویج هنر دارید.

امام جمعه مشهد افزود: رسالت رسانه ملی این است که هنر را در استخدام رسانه در بیاورد؛ همانند پزشکی که علم را در استخدام خودش در می‌آورد. صداوسیما نباید فقط چهره سازی کند، بلکه باید هنر را در راستای اهداف رسانه ملی به یک مرجع تبلیغی خاص در راستای اهداف اسلام و انقلاب تبدیل کند، زیرا سرمایه این انقلاب و نظام است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->