مشهد باید الگوی سایر شهرها شود

  • کد خبر: ۸۹۲۶۳
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
مشهد باید الگوی سایر شهرها شود
حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های کلان این شهر، پیوندی حاصل کنیم تا بتوانیم تعارض‌ها را حل کرده و مشهد را به الگویی با نظام درست، دارای استراتژی جامع تبدیل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های کلان این شهر، پیوندی حاصل کنیم تا بتوانیم تعارض‌ها را حل کرده و مشهد را به الگویی با نظام درست، دارای استراتژی جامع تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین مظفر در جلسه تبیین جهان شهربرکت و کرامت که به میزبانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و اندیشکده مدیریت شهری و با حضور کارشناسان فعال در حوزه‌های مختلف مشهد برگزار شد، افزود: الگوسازی در پایتخت معنوی ایران در سه حوزه ساختار‌های شهری، فرهنگ و ارزش‌های حاکم در مشهد و روابط بین انسان‌ها جزو مهم‌ترین ارکان برای تحقق این شعار است.

وی اضافه کرد: برهمین اساس تمامی ارگان‌ها باید برای بهتر شدن و الگو شدن هر چه بیشتر مشهد در رسیدن به همه آرمان‌ها و چشم‌انداز‌ها تلاش کنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به حضور امام مهربانی‌ها در این کلان شهر زیارتی، لازم است تمدن‌سازی، ارزیابی و برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به ارزش‌ها در چشم‌انداز ۱۴۰۴ و همچنین برگزاری نشست‌ها و امنیت و آرامش از برنامه‌های اصلی باشد.

مظفر افزود: هر چند مشهد شهر بسیارخوب با پیروی از الگوی سیره رضوی و با بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگی مشعول خدمت‌رسانی به زائران است، اما باز هم باید بین حوزه ارزش و تفکر و اندیشه پیوند عظیمی حاصل شود تا مشهد را با عنوان جهان شهر برکت وکرامت بیشتر بشناسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->