قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدئو گل‌| آشتی پسران گل‌محمدی با برد و کلین‌شیت!

  • کد خبر: ۸۹۳۶۲
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدئو گل‌| آشتی پسران گل‌محمدی با برد و کلین‌شیت!
تیم فوتبال پرسپولیس بالاخره موفق شد طعم پیروزی را بچشد و صنعت نفت را در آزادی شکست دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگرانش مقابل صنعت نفت آبادان با تک گل میلاد سرلک پیروز شود.

این نخستین کلین شیت پرسپولیس در لیگ برتر بیست و یکم بود. پرسپولیس با این پیروزی یازده امتیازی شد و به دو امتیازی صدر جدول رسید. 

هرچند حامد لک موفق شد در این بازی کلین شیت کند، اما در اواخر مسابقه توپ بعد از پاس رو به عقب فرجی، از زیر پایش در رفت و نزدیک بود یک گل عجیب برای شاگردان منصوریان رقم بخورد.

حامد لک در آخرین دقیقه مسابقه نیز یک سیو فوق العاده داشت و اجازه نداد مهاجم صنعت نفت در شرایط تک به تک گل تساوی را به ثمر برساند.

سپاهان با سیزده امتیاز صدرنشین است.

در نیمه نخست پرسپولیسی‌ها معتقد بودند بازیکن صنعت نفت روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شده اما داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت و به ترابی بابت تمارض یک کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم نیز شوت سرکش مهدی عبدی به نظر می رسید پس از برخورد با تیرک دروازه داخل گل رفته اما باز هم داور اعتقادی به گل نداشت.

ویدئو گل میلاد سرلک به صنعت نفت آبادان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->