نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شهرخودرو، قعرنشین بلامنازع لیگ برتر| پنجه شکست!

  • کد خبر: ۸۹۴۰۹
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
شهرخودرو، قعرنشین بلامنازع لیگ برتر| پنجه شکست!
تیم شهرخودرو در پنجمین بازی پیاپی در لیگ برتر باز هم طعم باخت را چشید.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ درست شبیه یک کابوس. پنجمین شکست پیاپی برای تیمی که در روز قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فصل بیست‌و‌یکم از شنیدن اخبار قرعه خوش‌حال بود و تصور می‌شد شهرخودرو اگر در ۵ هفته پایانی با کابوس تیم‌های مدعی رو‌به‌روست، دست‌کم در هفته‌های ابتدایی می‌تواند برابر تیم‌های متوسط نتیجه بگیرد. با‌این‌همه نماینده مشهد لیگ را با حاشیه‌هایی کمرشکن آغاز کرد و حالا بعد از گذشت ۶ هفته، یک تساوی و ۵ شکست پیاپی را در کارنامه دارد. شاگردان اکبر میثاقیان دیروز در تبریز مقابل تراکتور این شهر تن به شکست ۱ بر ۰ دادند تا قعرنشینی‌شان را تداوم ببخشند. بحران وحشتناکی که این‌روز‌ها دامان تیم فوتبال شهرخودرو مشهد را گرفته، حالا رفته‌رفته به حقیقت کابوس سقوط بدل می‌شود. شهرخودرو با یک‌امتیاز در قعر جدول ایستاده و تراکتور به لطف ۳ امتیاز دیدار خانگی روز گذشته هفت‌امتیازی شد و تا میانه‌های جدول بالا آمد.

نیمه اول؛ نیمه حسرت‌ها

جدال روز گذشته شهرخودرو و تراکتور در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر همان‌قدر که انتظار می‌رفت، بی‌کیفیت و ضعیف دنبال شد. بازی پُراشتباه ۲ تیم آن‌قدر توی ذوق می‌زد که می‌شد یک دل‌سیر سر این نیمه از بازی خوابید! با‌وجود‌این، تک‌موقعیت جدی برای ۲ تیم به ضربه سر مهاجم تراکتور در موقعیت آفساید که به تیرک دروازه میهمان برخورد کرد و موقعیت تک‌به‌تک بادآورده ابوالفضل عکاشه روی دروازه تراکتور خلاصه می‌شد؛ موقعیتی که آه و حسرت را از نهاد هواداران شهرخودرو در‌آورد. عکاشه که روی یک توپ بادآورده پشت مدافعان تراکتور با اخباری تک‌به‌تک شد، به سبک غزال تیزپای فوتبال خراسان در جدال تیم ملی با استرالیا به توپ ضربه زد؛ اما ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه به اوت رفت. البته نیمه اول از حیث فنی هیچ نداشت، اما از منظر حاشیه‌ای، یک نیمه داغ و پُرهیجان بود. در دقیقه‌۴۲ بازی عبدا... ناصری، دفاع‌راست تراکتور و مهرداد بایرامی، مهاجم شهرخودرو، با یکدیگر درگیر شدند و در ادامه این احسان حسینی و عبدا... حسنی، مدافعان میانی ۲ تیم، بودند که به جان یکدیگر افتادند تا برای دقایقی بازی از کنترل داور خارج شده و بازیکنان ۲ تیم با هم درگیر شوند.

کاپیتان‌های غیرمنتظره و پیراهن‌های زرد

شهرخودرو که در بازی خانگی هفته پیش بعد از فشار هواداران و رسانه‌ها مقابل ذوب‌آهن دوباره به لباس مشکی و قرمز محبوب مشهدی‌ها برگشته بود، در دیدار دیروز بار دیگر همان لباس‌های زردآبی عجیب را به تن کرد؛ مسئله‌ای که بار دیگر حاشیه‌ساز شد و اعتراض برخی هواداران را در فضای مجازی به‌همراه داشت. نکته جالب دیگر در بازی دیروز، کاپیتان‌های غیرمنتظره شهرخودرو در میدان بودند. محسن ربیع‌خواه با سابقه فقط ۲ بازی با پیراهن شهرخودرو در غیاب سعید جلالی‌راد، گلر مشهدی تیم که مصدوم بود، بازوبند را به بازو بسته بود تا این مسئله بیش از‌پیش مطرح شود که شهرخودرو آن‌قدر خالی از بازیکنان مشهدی است که کار به اینجا می‌کشد که یک بازیکن با‌سابقه فقط ۲ بازی با پیراهن تیم، بازوبند را به بازو ببندند. عجیب‌تر بعد از بیرون‌رفتن ربیع‌خواه از میدان، این صادق صادقی، بازیکن یاغی شهرخودرو بود که بازوبند را بست؛ بازیکنی که در هفته‌های اول سر اعتصاب‌های بازیکنان نقش اول را ایفا کرد و سابقه یک سال بازی در شهرخودرو را دارد و از قضا برخلاف ربیع‌خواه، سابقه حضور در تیم‌های بزرگ را ندارد و یک بازیکن کاملا معمولی محسوب می‌شود.

اعصاب‌های خراب؛ از نیمکت تا زمین

شهرخودرو دیروز عصبی بازی می‌کرد؛ تیمی که از روی نیمکت تا درون زمین از حیث روحی‌روانی به هم ریخته است. از شلوغی نیمکت این تیم که با اعتراض‌های دائمی میثاقیان در کنار زمین به داوری مشهود است تا خشم بازیکنان درون زمین، همه‌و‌همه نشان‌دهنده حال ناخوش این‌روز‌های شهرخودروست. اکبر میثاقیان در دقیقه‌۷۰ این بازی باز هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت و بار‌ها مسعود غلامی، قاضی میدان، به اعتراض‌ها و شلوغی نیمکت شهرخودرو تذکر داد. درون زمین هم بازیکنان شهرخودرو شاید از نظر فردی چندان بد نباشند، اما در بازی‌های ترکیبی و کار تیمی، عصبی و عجول و ناامید کار می‌کنند.

تعویض طلایی سولدو

دیدار روز گذشته تراکتور و شهرخودرو درحقیقت برنده‌ای نداشت. تراکتور هم درست به‌اندازه شهرخودرو ضعیف و نامنظم فوتبال بازی می‌کرد. با‌این‌همه تجربه بیشتر بازیکنان این تیم و صد‌البته تعویض طلایی سولدو، سرمربی کروات تی‌تی‌ها، سبب شد تا تراکتور با گل دقیقه‌۸۲ محمد عباس‌زاده برنده بازی باشد؛ گلی که روی شلوغی درون محوطه جریمه و ضعف مدافعان شهرخودرو در دفع توپ حاصل شد. درست شبیه گل پیروزی‌بخش ذوب‌آهن در دقیقه‌۹۲ بازی قبل!

میثاقیان:مشکلات ما هرروز ادامه دارد!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان پس از شکست برابر تراکتور گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم. داور بازی هم قضاوت محکمی نداشت. در چند صحنه به‌ویژه در صحنه‌ای که گل خوردیم، اشتباه‌هایی داشت و بازیکن حریف باید توپ را بیرون می‌زد. ما باختیم و مقصر شکست من هستم. اکبر میثاقیان با اشاره به اتفاق‌های رخ‌داده در رختکن و تونل ورزشگاه اظهار کرد: این زمین استاندارد نیست. رختکن‌ها به فاصله ۲‌متر است. یک تنشی در بازی است و می‌آیند در راهرو برخوردی می‌شود که بازیکن تراکتور، بازیکن ما را خیلی بد زد و تنبیه کرد. با این سن چنین‌چیزی را کم دیده‌ام. وی خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق، تنشی در رختکن ما به وجود آمد که با این تجربه، به‌سختی توانستم جو را آرام کنم. باشگاه تراکتور باید با این بازیکن برخورد کند. میثاقیان اذعان کرد: ما مشکلات زیادی داریم و این مشکلات هر روز ادامه دارد. ترکیب خوب و محکمی داریم و همه بازیکنان جنگنده هستند. شک ندارم مالک باشگاه به‌دنبال این است که مشکلات بین هیئت فوتبال و باشگاه را برطرف کند تا شرایط ما روز‌به‌روز بهتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->