اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

شهردار مشهد: حد و مرزی برای فعالیت بسیجیان در خدمت به مردم وجود ندارد

  • کد خبر: ۸۹۴۲۷
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
شهردار مشهد: حد و مرزی برای فعالیت بسیجیان در خدمت به مردم وجود ندارد
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد گفت: فضا برای فعالیت و تحرک بسیجیان در راستای خدمت به مردم در همه عرصه‌های مدیریت شهری فراهم است و حدومرزی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد با اشاره به اینکه بسیج یعنی تحرک و حرکت برای انجام کار‌های برزمین مانده، گفت: فضا برای فعالیت و تحرک بسیجیان در راستای خدمت به مردم در همه عرصه‌های مدیریت شهری فراهم است و حدومرزی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در نشست با بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیجی هستم و به آن افتخار می‌کنم، افزود: معنایی در بسیج نهفته و آن تحرک است و تحرک در ذات کلمه بسیج وجود دارد.

وی اضافه کرد: بسیج به فرمان امام (ره) برای حضور در عرصه‌های گوناگون و انجام کار‌های برزمین مانده از بدنه مردم تشکیل شد. بسیج هرجا که نیاز به تحرک و حرکت بوده، از عرصه دفاع از مرزوبوم گرفته تا عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی، به صورت جهادی برای حل مشکلات کشور وارد شده است.

شهردار مشهد اظهار کرد: بسیج و بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر بسیار فعال و تأثیرگذارند و ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مردم هستند.

ارجائی ادامه داد: شهرداری سازمانی است که اقشار گوناگون مردم از لحظه تولد تا وفات، پیر و جوان، زن و مرد صبح تا شب با خدمات آن سروکار دارند و انتظار این است که بسیجیان شهرداری به همین اندازه برای خدمات رسانی به مردم فعال باشند.

فضا برای خدمت بسیج به مردم فراهم است

وی تصریح کرد: فضا برای فعالیت و تحرک بسیجیان در راستای خدمت به مردم در همه عرصه‌ها فراهم است و حدومرزی ندارد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه امروز اولویت ما اقتصاد است، بیان کرد: وضع مردم در حوزه اقتصادی و اشتغال مناسب نیست؛ بنابراین باید با حرکتی جهادی و بسیجی وار در هربخش و حوزه‌ای که حضور داریم، برای رفع این مشکلات بکوشیم.

ارجائی گفت: همه به ویژه بسیجیان باید در راستای جلب رضایت مردم تلاش و پشتکار داشته باشند. زیرا این موضوع افزایش سرمایه اجتماعی را برای مدیریت شهری و انقلاب به همراه خواهد داشت.

میز مشترک خدمت راه اندازی شود

وی افزود: در این راستا باید در بخش‌های گوناگون شهرداری میز مشترک خدمت راه اندازی شود و بسیجیان هرچه در چنته دارند، برای خدمت بهتر به مردم به کار بگیرند.

شهردار مشهد با تأکید بر اینکه بسیجیان فعال در مدیریت شهری کمربند‌های خود را برای خدمت بی منت به مردم محکم‌تر ببندند، ادامه داد: شهرداری را دستگاه سیاسی نمی‌دانیم و به دنبال سیاسی کاری در شهرداری نیستیم. ما کارآمدی و خدمت به مردم را سرلوحه کار‌ها قرار داده ایم و در این مسیر از افراد کارآمد استفاده خواهیم کرد.

بسیجیان مدیریت شهری برای رفع مشکلات به مدیران کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های فراوان بسیج گفت: بسیجیان مدیریت شهری برای رفع مشکلات به مدیران کمک کنند.

حسن موحدیان افزود: بسیجیان به دلیل دارابودن تواضع، صداقت و درستکاری در بدنه مدیریت شهری نفوذ دارند و برای ائتلای انقلاب و خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری به دنبال خدمت رسانی بهتر به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است؛ موضوعی که بسیجیان عزیز نیز به دنبال آن هستند؛ بنابراین می‌توانیم با کمک بسیج به اهدافمان که همانا خدمت بی منت به مردم است، دست پیدا کنیم.

بسیجیان مدیریت شهری پای کار خدمت به مردم هستند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: بسیجیان مدیریت شهری پای کار خدمت به مردم هستند و خواهند بود.

حسین حسامی افزود: بسیج یک مکتب، رویکرد، چشم انداز و تفکر است. وقتی در قالب بسیج روحیه ایثار و از خودگذشتگی ظهور می‌کند، بسیجی در میدان دفاع مقدس حماسه می‌آفریند.

وی اضافه کرد: در حوزه سازندگی و زیرساختی وقتی تفکر بسیج به میان می‌آید، بسیجیان پیشرو و پیشگام هستند. همچنین در زمان بحران‌ها و کمک به مردم در حوادث سیل و زلزله و... نیز بسیجی مرد میدان است.

وی تصریح کرد: درمجموع نگاه و روحیه بسیجی این است که در هر قالبی که باشد، کار را با تأسی از دین و مذهبی که پایبند به آن است، باید به درستی انجام دهد.

حسامی ادامه داد: بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه‌های گوناگون کمک‌های مؤمنانه، رزمایش‌های مواسات و مدیریت وضعیت سخت ویروس کرونا فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه مدیریت شهری نیز به صورت فنی و تخصصی حضور دارد، افزود: مهم‌ترین هدف گذاری بسیج کارمندان به خصوص در مدیریت شهری، تربیت کارکنانی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر افتخار خدمت در مجموعه خدوم شهرداری را داریم و در کنارش افتخار بسیجی بودن را نیز دارا هستیم، نباید در خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم از هیچ گونه تلاشی کوتاهی کنیم.

حسامی اضافه کرد: بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی مشهد طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌فرمایند «بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان هاست» هرجایی که مدیریت شهری نیاز داشته است، برای کمک وارد شده و پای کار بوده اند و با همه سختی‌هایی که وجود داشته است، نگذاشته اند پرچم بر زمین بماند و همه جا نمونه بوده اند و خواهند بود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای شهر افزود: بسیجیان ما هرجا که نیاز بوده است، ازجمله توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، توزیع بسته‌های بهداشتی میان جانبازان در دوران کرونا و اقدامات جهادی برای رفع محرومیت حضور داشته اند و همچنان پای کار هستند.

در ادامه این نشست، سرهنگ ابوالفضل کهنسال، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع)، با قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در حمایت از اقدامات حوزه مقاومت بسیج شهرداری، گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی برای کارمندان شهرداری که وظیفه خدمات رسانی به مردم را دارند، بسیار اهمیت دارد.

زیرا اگر برخورد کارمندان با مردم خوب باشد و کار آن‌ها را به نحو مطلوب انجام دهند، رضایت مردم را در پی خواهد داشت و این موضوع به عملکرد مجموعه نیز کمک خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->