حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

میان‌داری رسول خادم به یاد پدر در زورخانه پاسارگاد مشهد

  • کد خبر: ۸۹۴۶۰
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
میان‌داری رسول خادم به یاد پدر در زورخانه پاسارگاد مشهد
آیین تکریم مرحوم محمد خادم، پیشکسوت نامی کشتی ایران، در زورخانه پاسارگاد مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صدای ضرب‌و‌زنگ می‌آید. سال‌ها قهرمان بوده و حالا در کسوت پهلوانی برای پدرش به میانه گود می‌رود، لباس می‌پوشد، میل می‌اندازد و کباده می‌کشد. پهلوان رسول نامش به‌اندازه نام پدرش بلند‌آوازه است؛ شاید حتی با مدال‌های جهانی و المپیکش روی تشک کشتی، پُرآوازه‌تر. گود زورخانه پاسارگاد مشهد در سالروز درگذشت پیشکسوت کشتی مشهد و پدر برادران خادم که نامداران کشتی ایران و جهان هستند، مراسمی به پاسداشت خدمات و زحمات این مرد برگزار کرد.

در مراسمی که شب گذشته با حضور پیشکسوتان ورزش خراسان به‌ویژه اهالی کشتی و ورزش باستانی همراه بود، رسول خادم، پسر کوچک‌تر مرحوم حاج‌محمد خادم، چهره ویژه این مراسم بود که در غیاب برادر بزرگ‌ترش امیررضا، لباس ورزش زورخانه‌ای پوشید و برای پدرش و به احترام میزبانان به میان گود رفت و ورزش کرد.

میان‌داری رسول خادم مورد‌توجه حاضران در سالن قرار گرفت. رسول خادم که این‌روز‌ها از محافل ورزشی دور است و مدت‌هاست خبری از او نیست، در این مراسم به احترام پدرش حاضر شد تا بار دیگر او در میانه میدان ورزش رؤیت شود. رسول خادم، دارنده مدال طلای بازی‌های کشتی آزاد المپیک و جهان، بعد از حضور درخشان در رأس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و ریاست بر فدراسیون کشتی از سمتش استعفا کرد و بعد از آن دیگر به ورزش بازنگشت. مرحوم محمد خادم، پدر برادران خادم، قهرمانان کشتی آزاد المپیک و جهان سال گذشته در سن هشتادوپنج‌سالگی بر اثر نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->