معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نوا 8 SE هواوی رونمایی شد + مشخصات

  • کد خبر: ۸۹۵۶۹
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
نوا 8 SE هواوی رونمایی شد + مشخصات
در چند روز گذشته خبرهایی از نسخه 4G گوشی نوا 8 SE هواوی به گوش می‌رسید و حالا امروز این دستگاه به صورت رسمی رونمایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی به چیپست Kirin 710A و شارژر ۶۶ وات مجهز شده است. در ادامه نگاه دقیق‌تری خواهیم داشت به مشخصات این گوشی. با ما همراه باشید.

مشخصات نسخه 4G گوشی نوا 8 SE هواوی

تنها وجه تمایز این گوشی با نسخه 5G آن در چیپستی است که هواوی برای نسخه جدید در نظر گرفته. از نظر دیگر مشخصات این دو گوشی کاملا مشابه هم هستند. یعنی یکنمایشگر ۶.۵اینچی OLED با رزولوشن FullHD برای این گوشی در نظر گرفته شده که سنسور اثر انگشت در زیر آن است و دوربینسلفی ۱۶ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای بالای آن.

چیدمان دوربین‌ها در قاب پشتی این گوشی شبیه به یک اجاق گاز با ۴ شعله است. سنسور اصلی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بوده و با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است. فلش LED هم در مرکز چهار دوربین جای گرفته است.

قلب تپنده این گوشی چیپست Kirin 710A استکه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. از آنجاییکه این گوشی در ابتدا راهی بازار خواهد شد،قابل انتظار است که سیستم عامل آن به طور پیش‌فرض HarmonyOS 2 باشد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۸۰۰ میلی آمپرساعت با شارژر ۶۶ وات است. شاید این ظرفیت از نظر شما اندک باشد، اما با در نظر گرفتن مهارت هواوی در مدیریت مصرف انرژی می‌توان اطمینان داشت که ظرفیت کمتر مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

نوا 8 SE هواوی رونمایی شد + مشخصات

هواوی در حال حاضر گوشی nova 8 SE 4G در درنسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۰۹۹ یوان، معادل ۳۳۰ دلار (۲۹۰ یورو) در چین به فروش می‌رساند. این گوشی در چهار رنگ سفید (Sky Gradient)، آبی، نقره‎ای و مشکی راهی بازار خواهد شد.

منبع: سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->