حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مورد عجیب اسماعیل‌پور در لیگ برتر کشتی!

  • کد خبر: ۸۹۶۳۷
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
مورد عجیب اسماعیل‌پور در لیگ برتر کشتی!
کشتی‌گیر ملی‌پوش پس از دریافت همه مبلغ قراردادش ناگهان مصدوم شد!

به گزارش شهرآرانیوز؛ دارنده مدال طلای جهان باوجود دریافت کل مبلغ قرارداد از مسئولان تیم کشتی صنایع مازندران، می‌گوید به‌دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در مرحله نهایی برای این تیم کشتی بگیرد! کامران قاسمپور، دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان، پس از حضور در رقابت‌های جهانی نروژ، قرارداد خود را با تیم صنایع مازندران با سرمربیگری رضا یزدانی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد امضا کرد.

کشتی‌گیر جویباری تیم ملی پس از پیوستن به تیم صنایع گفت: حقیقت امر این است که من همیشه خودم را بدهکار مردم شهر جویبار می‌دانم و همواره مترصد فرصتی بودم تا دینم را به همشهریانم ادا کنم، به‌همین‌خاطر نیز وقتی تیم صنایع مازندران در لیگ شرکت کرد، با‌وجود پیشنهاد‌های دیگر تصمیم گرفتم برای این تیم جویباری کشتی بگیرم.

قاسمپور برای پیوستن به تیم صنایع قراردادی را به مبلغ ۴۰۰‌میلیون تومان امضا کرد و نکته جالب اینکه مسئولان تیم صنایع برای احترام هر‌چه‌بیشتر به این کشتی‌گیر و حفظ جایگاه او، همه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را در زمان امضای قرارداد و پیش از حضور وی در رقابت‌های لیگ، به این کشتی‌گیر ملی‌پوش پرداخت کردند.

بر اساس قرارداد امضا‌شده، قاسمپور می‌بایست در تمامی کشتی‌های دور رفت‌و‌برگشت و مرحله نهایی لیگ، در صورت خواست کادر فنی، برای تیم صنایع به میدان برود، اما با توجه به اینکه کادر فنی تیم صنایع، قاسمپور را برای حضور در مراحل حساس نیمه‌نهایی و فینال لیگ به کار گرفته بود، رضا یزدانی در طول ۶ مبارزه رفت‌و‌برگشت لیگ در مرحله گروهی، تنها در ۲ مبارزه آسان، قاسمپور را به میدان فرستاد تا از این کشتی‌گیر در بهترین شرایط برای مراحل نهایی استفاده کند.

اما درحالی‌که زمان زیادی تا برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد باقی نمانده، قاسمپور به یک‌باره از مصدومیت خود در جریان تمرین در باشگاه جویبار خبر داد و اعلام کرد بنا بر نظر پزشکان، به‌علت آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در مرحله نهایی برای تیم صنایع به میدان برود! این در‌حالی بود که هم‌زمان با این موضوع، حسن یزدانی و آرتور نایفونوف روسی برای حضور در نیمه‌نهایی لیگ با دیگر‌تیم‌ها قرارداد بستند و با توجه به اینکه قاسمپور در لیگ در وزن ۸۶‌کیلوگرم مسابقه داده، احتمال رویارویی این ۳ کشتی‌گیر با هم می‌توانست زیاد باشد.

البته مسئولان تیم صنایع هیچ قطعیتی نسبت به مصدومیت قاسمپور ندارند و با اتفاق‌های رخ‌داده، مسئولان این تیم به‌شدت ناراحت هستند و بر‌همین‌اساس نیز در‌صورتی‌که قاسمپور در مرحله نهایی برای این تیم به میدان نرود، شنیده می‌شود مسئولان تیم صنایع قصد دارند از او به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شکایت کنند و بر اساس بند‌های گنجانده‌شده در قرارداد، نسبت به گرفتن ضرر‌و‌زیان اقدام کنند.

جالب اینکه سال گذشته نیز مشابه همین اتفاق برای تیم استقلال که رضا یزدانی سرمربیگری آن را بر‌عهده داشت، رخ داد و در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ، با اتفاقات عجیب‌و‌غریب، امیرمحمد یزدانی و یونس امامی اقدام به ترک اردوی استقلال کردند؛ اتفاقی که باعث شد این تیم ضربه محکمی در آستانه حضور در مرحله نهایی لیگ بخورد و شانس قهرمانی را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->