استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

فجرشهیدسپاسی شهرخودرو را از باتلاق خارج می‌کند؟| نقشه فرار قبل از تونل وحشت

  • کد خبر: ۸۹۶۳۸
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
فجرشهیدسپاسی شهرخودرو را از باتلاق خارج می‌کند؟| نقشه فرار قبل از تونل وحشت
بازی با فجر سپاسی آخرین فرصت شهر‌خودرو برای رهایی از باتلاق قعر‌نشینی است.

حمید رضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان دو‌شنبه و سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود که طی آن نماینده استانمان در روز سه‌شنبه میزبان تیم فوتبال فجرسپاسی خواهد بود. این مسابقه که قرار است در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شود، روی کاغذ آخرین فرصت تیم شهر‌خودرو برای رهایی خودش از باتلاق قعرنشینی است. شاگردان اکبر میثاقیان که همچنان تنها‌تیم تک‌امتیازی لیگ هستند، محکوم به پیروزی در این بازی هستند؛ چرا‌که برنامه بازی‌های این تیم در هفته‌های بعد به‌قدری سخت می‌شود که تصور امتیاز‌گرفتن از آن بازی‌ها برای تیم بحران‌زده شهر‌خودرو سخت به نظر می‌رسد.

آن‌ها در شش‌هفته‌ای که از لیگ گذشت، این فرصت را داشتند که اندوخته‌ای مطمئن را قبل از رسیدن به تونل وحشتشان جمع کنند، اما حواشی هزار‌رنگ این تیم کار‌شان را در ادامه لیگ برتر سخت‌تر کرده است و امتیازاتی را که به‌آسانی می‌توانست در جیب آن‌ها باشد، حالا شهر‌خودرویی‌ها باید از دهان شیر بیرون بکشند!

فجر قبل از تونل وحشت

بعد از بازی با فجر‌سپاسی در این هفته، شهر‌خودرو عملا وارد مسیری سخت خواهد شد. آن‌ها بعد از این بازی باید به قائمشهر بروند و با نساجی بازی کنند و سپس در مشهد میزبان تیم مدعی قهرمانی، گل‌گهر سیرجان هستند. پس از این بازی شهر‌خودرو باید به‌مصاف نفت در آبادان برود که این‌همه تازه ابتدای راه تونل وحشت مشهدی‌هاست! از هفته یازدهم شهر‌خودرو عملا معنیِ در تونل‌وحشت‌بودن را حس می‌کند، چرا‌که در این هفته میزبان استقلال و سپس در تهران میهمان پیکانی خواهد بود که امسال مدعی قهرمانی شده است!

بعد از این بازی شهر‌خودرو در ۲ بازی پشت‌سر‌هم میزبان است؛ اما میهمانان، سپاهان و پرسپولیس هستند که بدون‌شک به چیزی جز پیروزی (حتی در خانه حریف) راضی نمی‌شوند. بعد از این ۴ بازی سخت، شهر‌خودرو که معلوم نیست چقدر توانسته است ضربات این مسابقات را تحمل کند، باید به‌مصاف فولاد در اهواز برود؛ تیمی که بعد از بازگشت جواد نکونام دوباره اوضاعش خوب شده و هیچ بعید نیست تا آن موقع که با شهرخودرو بازی دارد، بار دیگر در قواره یک مدعی قهرمانی یا دست‌کم کسب سهمیه آسیایی ظاهر شده باشد.

اهمیت امتیاز بازی با فجر‌سپاسی در مشهد

اهمیت امتیاز بازی با فجر‌سپاسی که تازه امسال به لیگ برتر آمده است، زمانی دو‌چندان می‌شود که نگاهی به برنامه بازی‌های این هفته لیگ داشته باشیم. در جدول لیگ ۳ تیم نفت آبادان، هوادار و نفت مسجد‌سلیمان بالاتر از شهر‌خودرو قرار دارند که همگی این هفته بازی‌های سختی دارند. نفت مسجد‌سلیمان باید با پرسپولیس در تهران بازی کند و نفت آبادان که این هفته از قرمز‌پوشان شکست خورد، میزبان استقلال است.

هوادار تیمی که مثل نفت آبادان چهارامتیازی است هم این هفته میهمان مس رفسنجان خواهد بود که نمی‌تواند بازی آسانی برای شاگردان رضا عنایتی باشد. این یعنی که اگر همه‌چیز خوب پیش برود، شهر‌خودرو با شکست فجر سپاسی می‌تواند هم‌امتیاز هوادار و نفت آبادان شده و خودش را به یک‌قدمی نفت مسجد‌سلیمان برساند. اتفاقی که بی‌تردید شرایط روحی‌روانی تیم میثاقیان را که انصافا هفته قبل نمایش خوبی ارائه کرد و مستحق باخت نبود، ترمیم کرده و آن‌ها را به آینده امیدوار می‌کند.

فجر، تیمی که از‌پیش‌بازنده نیست

‌بازی با فجر‌سپاسی آن‌گونه که گفتیم، آخرین فرصت شهر‌خودرو برای رهایی‌اش از باتلاق قعر‌نشینی است؛ اما این به‌معنای ضعیف‌بودن نماینده استان فارس نیست. فجری‌ها در بازی‌های گذشته خود نشان داده‌اند تیم دست‌و‌پا‌بسته‌ای نیستند و نیامده‌اند که دوباره به لیگ‌یک برگردند. آن‌ها جنگنده و دونده هستند و شهر‌خودرو برای شکست آن‌ها باید زجر بکشد، اما در‌هر‌حال از آنچه پیش‌روی شاگردان میثاقیان است، سهل‌الوصول‌تر به نظر می‌رسند. واقعیت این است که همه بازی‌های لیگ سخت است، اما اگر قرار باشد تنها‌نماینده استانمان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد، حتما و باید از همین بازی شروع کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->