نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بازرس فدراسیون بسکتبال چرا همراه تیم ملی به بحرین رفته است؟

  • کد خبر: ۸۹۷۰۰
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
بازرس فدراسیون بسکتبال چرا همراه تیم ملی به بحرین رفته است؟
بازرس فدراسیون بسکتبال به عنوان نماینده حراست با تیم ملی راهی بحرین شده است.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل بحرین به برتری ۸۲ - ۶۶ رسید. در این دیدار ارسلان کاظمی موفق شد با ۱۰ امتیاز، ۲۶ ریباند و ۱۲ پاس گل تریپل دابل کند و با کارایی ۴۰ مرد برتر میدان باشد.
مهدی کامرانی کاپیتان ایران هم پس از سال‌ها دوری از تیم ملی حدود ۲۶ دقیقه بازی کرد و با ۱۰ امتیاز، ۲ رییاند و ۲ پاس گل کارایی ۱۸ داشت. محمد جمشیدی با ۲۱ امتیاز موفق شد امتیازآورتربن بازیکن میدان باشد.
تیم ملی پس از این دیدار با دو تغییر در ترکیب خود بلافاصله راهی منامه بحرین شد تا بازی برگشت را در این کشور برگزار کنند. سجاد مشایخی که مصدوم بود به تیم بازگشت و روزبه ارغوان هم دیگر بازیکن اضافه شده به ترکیب تیم است و در مقابل روی اسم اصغر کاردوست و امیرحسین آذری خط قرمز کشیده شد. این دو بازیکن که در بازی نخست حدود ۶ دقیقه در میدان حاضر شدند عملکرد قابل قبولی نداشتند و مصطفی هاشمی به درستی این بازیکنان را جابجا کرد، شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند هاشمی بخاطر دعوت دوباره از کاردوست روی استفاده از او پافشاری کند، اما وقتی کاردوست در بازی نخست عملکرد خوبی نداشت هاشمی هم بدون هیچ مقاومتی او را کنار گذاشت تا در بازی دوم روزبه ارغوان فرصت بازی پیدا کند.
اما دیدن بازرس فدراسیون هم در تیم اعزامی به بحرین، اتفاق قابل تاملی بود. رامین اقبالی که این روز‌ها به عنوان بازرس فدراسیون اسمش همه جا مطرح است به عنوان حراست همراه تیم راهی منامه شده است، اتفاقی که بهتر بود در این زمان رخ نمی‌داد.‌ ای کاش حراست وزارت ورزش در این مقطع که بحث انتخابات فدراسیون مطرح است، بازرس آن را به عنوان حراست با تیم ملی راهی نمی‌کرد چراکه این اتفاق باعث به وجود آمدن حواشی خواهد شد که نه به صلاح وزارت ورزش است نه فدراسیون.
چندین نفر از جامعه بسکتبال از ما این سوال را پرسیده اند که چرا بازرس فدراسیون باید همراه تیم ملی راهی منامه شود؟ انتظار ما هم این بود که آقای اقبالی در این مقطع به جای سفر، تمرکزش را بر روی انتخابات فدراسیون می‌گذاشت و مو را از ماست بیرون می‌کشید تا از بروز هر حاشیه و شائبه‌ای جلوگیری شود نه اینکه با این سفر خودشان باعث به وجود آمدن شائبه در بین اهالی بسکتبال شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->