نگاهی بر شروه‌خوانی ناخدا ستوده در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

نگارخانه‌های مشهد میزبان چه نمایشگاه‌هایی هستند؟

  • کد خبر: ۸۹۷۹۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
نگارخانه‌های مشهد میزبان چه نمایشگاه‌هایی هستند؟
نگارخانه‌های مشهد در روز‌های پیش رو، میزبان نمایشگاه‌های مختلفی از آثار هنرمندان و خوش‌نویسان هستند.

شهرآرانیوز - نگارخانه‌های مشهد در روز‌های پیش رو، میزبان نمایشگاه‌های مختلفی از آثار هنرمندان و خوش‌نویسان هستند. نمایشگاه انفرادی چیدمان و نقاشی «زمین گرد نیست، زاویه دارد» با آثاری از مرجان براتی در نگارخانه روند واقع در بولوار خیام، خیابان ارشاد‌۶، بین خیابان هجرت‌۶ و ۸ آغاز به کار کرده است و تا ۱۷‌آذر ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه عصر‌ها از ساعت‌ ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

نمایشگاه گروهی نقاشی طبیعت شهری با عنوان «مشهد باغچه» با آثاری از محمدجعفر پاکروان، حمید حلیمی، ایمان صادقی، مهدی محدث، نسترن اخوان، امیرمهدی وثوق، حمید برداسکن، یگانه غریب، امیرعباس هاشمی، الهام روحبخش و هدایت فاضل، از دیروز در نگارخانه قائمی واقع‌ در خیابان اقبال لاهوری‌ ۲۵/۱ افتتاح شده است. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

همچنین نمایشگاه انفرادی نقاشی «روزنامه‌های بی‌خبر» با آثاری از حسین واحد در نگارخانه رادین واقع در بولوار سجاد، انتهای خیابان حامد جنوبی‌۱۲ برپا شده است و تا چهارشنبه، ۱۰‌آذر، نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی «مطرود» با آثاری از عبدا... علوی نیز از دیروز در نگارخانه بن‌بست واقع در خیابان کلاهدوز ۱۷/۲ افتتاح شده است و تا چهارشنبه، ۱۰‌آذر، ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی «درک مشترک» با آثاری از مریم فتوره‌چی، در نگارخانه آذرنور واقع در خیابان راهنمایی‌۱۰ پذیرای علاقه‌مند است. این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۹‌آذر نیز ادامه خواهد داشت و زمان بازدید از آن از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

نمایشگاه گروهی نقاشی «خانه به‌مثابه پناهگاه» با آثاری از نیما اتفت، فاطمه باقری، تکتم حدادفر، یاسمن خالقی، الهام سلطان‌محمدی، نسرین صادقی، مریم گودرزی، حسین مولویان، پروانه نعمتی و توتا نمازی، به گالری‌گردانی نجمه امینی از روز گذشته در نگارخانه هنگام واقع در بولوار خیام، خیابان ارشاد‌۶، بین خیابان هجرت ۶ و ۸ آغاز به کار کرده است و تا ۱۴‌آذر نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه، به غیر از روز‌های پنجشنبه و شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

نمایشگاه انفرادی خوش‌نویسی «من و معشوق» نیز با آثاری از احمد قائم‌مقامی از امروز در نگارخانه رضوان واقع در خیابان کوهسنگی‌۱۷ افتتاح خواهد شد و تا پنجشنبه، ۱۱‌آذر، ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->